Thailandooo

Igårkväll kollade Emil och jag lite på resor, och det fick mig verkligen att vilja kämpa ännu mer efter jobbtider. Om vi ska resa så måste vi göra det nu, innan januari, för min skola börjar då (om jag nu kommer komma in).

Vi vill åka till thailand, men det känns rätt hopplöst just nu, för vi vill ej vara borta i endast någon vecka eller två utan snarare en månad. Hittade även en resa till cypern för 13.000 per person i 71 dagar, TÄNK SÅ UNDERBART! Emil började prata om att sälja sin motorcykel, men då säger jag bara nooooo way!

Kollar runt lite mer nu och hittade en rätt billig resa till thailand, men det känns liksom om man nu ändå ska betala så pass mycket pengar så vill man gärna vara på ett fint ställe också, jag menar det är ju helt sinnesjukt så dyrt det är att åka till thailand. gaaaalet. Men det första man tänker på när man tänker på thailand är just hur mysigt och lyxigt hotellen är, och det är inte särskillt kul att bo på ett "skrutthotell" då. Men det bästa sättet är väl att bara köpa flygbiljetterna och sedan boka hotell när man väl är där. Så kan man flytta runt lite och bo på olika hotell och ställen, vilket är skönt om man nu ändå vill stanna där så pass länge.

Om inte thailand så blir det helt klart Grekland. (har jag bestämt;) moahah) jag ÄLSKAR Grekland! och det är ett snepp billigare också, haha.



vill till värmen med min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Thailandooo

2009-09-05 @ 00:07:55

Igårkväll kollade Emil och jag lite på resor, och det fick mig verkligen att vilja kämpa ännu mer efter jobbtider. Om vi ska resa så måste vi göra det nu, innan januari, för min skola börjar då (om jag nu kommer komma in).

Vi vill åka till thailand, men det känns rätt hopplöst just nu, för vi vill ej vara borta i endast någon vecka eller två utan snarare en månad. Hittade även en resa till cypern för 13.000 per person i 71 dagar, TÄNK SÅ UNDERBART! Emil började prata om att sälja sin motorcykel, men då säger jag bara nooooo way!

Kollar runt lite mer nu och hittade en rätt billig resa till thailand, men det känns liksom om man nu ändå ska betala så pass mycket pengar så vill man gärna vara på ett fint ställe också, jag menar det är ju helt sinnesjukt så dyrt det är att åka till thailand. gaaaalet. Men det första man tänker på när man tänker på thailand är just hur mysigt och lyxigt hotellen är, och det är inte särskillt kul att bo på ett "skrutthotell" då. Men det bästa sättet är väl att bara köpa flygbiljetterna och sedan boka hotell när man väl är där. Så kan man flytta runt lite och bo på olika hotell och ställen, vilket är skönt om man nu ändå vill stanna där så pass länge.

Om inte thailand så blir det helt klart Grekland. (har jag bestämt;) moahah) jag ÄLSKAR Grekland! och det är ett snepp billigare också, haha.



vill till värmen med min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Thailandooo

Igårkväll kollade Emil och jag lite på resor, och det fick mig verkligen att vilja kämpa ännu mer efter jobbtider. Om vi ska resa så måste vi göra det nu, innan januari, för min skola börjar då (om jag nu kommer komma in).

Vi vill åka till thailand, men det känns rätt hopplöst just nu, för vi vill ej vara borta i endast någon vecka eller två utan snarare en månad. Hittade även en resa till cypern för 13.000 per person i 71 dagar, TÄNK SÅ UNDERBART! Emil började prata om att sälja sin motorcykel, men då säger jag bara nooooo way!

Kollar runt lite mer nu och hittade en rätt billig resa till thailand, men det känns liksom om man nu ändå ska betala så pass mycket pengar så vill man gärna vara på ett fint ställe också, jag menar det är ju helt sinnesjukt så dyrt det är att åka till thailand. gaaaalet. Men det första man tänker på när man tänker på thailand är just hur mysigt och lyxigt hotellen är, och det är inte särskillt kul att bo på ett "skrutthotell" då. Men det bästa sättet är väl att bara köpa flygbiljetterna och sedan boka hotell när man väl är där. Så kan man flytta runt lite och bo på olika hotell och ställen, vilket är skönt om man nu ändå vill stanna där så pass länge.

Om inte thailand så blir det helt klart Grekland. (har jag bestämt;) moahah) jag ÄLSKAR Grekland! och det är ett snepp billigare också, haha.



vill till värmen med min baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0