sophie har pojkvän

Min lillasyster sophie som är 9 år, har tidigare kommit hem gråtandes från skolan för att en kille i hennes klass har varit sur på henne osv. Och det har inte varit vilken kille som helst, utan den hon är dödskär i! Hon tjatar och tjatar om honom och det har hon gjort i en evigheeet. 

Idag när hon kom hem så springer hon direkt in till mig och berättar vad som har hänt under dagen. "Tintin (som killen heter) sa att jag var skitsnygg!! och att han var kär i mig i hela hans liv!" sa hon.
Så frågade jag henne om de var tillsammans så svarande hon, jag tror det!
Vi gav varandra en "give me fiiive!" och man verkligen ser på henne hur stolt och nöjd hon är,

hon är överlycklig och visst kommer jag ihåg hur kärleken var när man var mindre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sophie har pojkvän

2009-09-28 @ 14:50:17
Min lillasyster sophie som är 9 år, har tidigare kommit hem gråtandes från skolan för att en kille i hennes klass har varit sur på henne osv. Och det har inte varit vilken kille som helst, utan den hon är dödskär i! Hon tjatar och tjatar om honom och det har hon gjort i en evigheeet. 

Idag när hon kom hem så springer hon direkt in till mig och berättar vad som har hänt under dagen. "Tintin (som killen heter) sa att jag var skitsnygg!! och att han var kär i mig i hela hans liv!" sa hon.
Så frågade jag henne om de var tillsammans så svarande hon, jag tror det!
Vi gav varandra en "give me fiiive!" och man verkligen ser på henne hur stolt och nöjd hon är,

hon är överlycklig och visst kommer jag ihåg hur kärleken var när man var mindre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sophie har pojkvän

Min lillasyster sophie som är 9 år, har tidigare kommit hem gråtandes från skolan för att en kille i hennes klass har varit sur på henne osv. Och det har inte varit vilken kille som helst, utan den hon är dödskär i! Hon tjatar och tjatar om honom och det har hon gjort i en evigheeet. 

Idag när hon kom hem så springer hon direkt in till mig och berättar vad som har hänt under dagen. "Tintin (som killen heter) sa att jag var skitsnygg!! och att han var kär i mig i hela hans liv!" sa hon.
Så frågade jag henne om de var tillsammans så svarande hon, jag tror det!
Vi gav varandra en "give me fiiive!" och man verkligen ser på henne hur stolt och nöjd hon är,

hon är överlycklig och visst kommer jag ihåg hur kärleken var när man var mindre!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0