Söndag

Varför hatar man söndagar för?? Finns ingen annan dag som jag hatar mer än söndagar, gillar till och med måndagar mycket mer.

Gårkvällen var trevlig och det var myyycket kräftor. När jag kom hem blev det boms i säng. Vaknade vid 12 och skyndade mig sedan blev det iväg med familjen och träffa pappa nere på bo01. Där blev det fika innan han tog tåget upp till sthlm igen. Lite sorligt, hann inte umgås med honom så mycket som jag ville. menmen! Jag får åka upp dit snart!

Nu sitter jag här, ska snart springa ner till posten och posta brevet till skolan, sen har jag säkrat MIN plats. MINMIN! Sååå jävla underbart. Känner mig lite speciell faktiskt, haha. Tänk att JAG är en av de 12 som kom in av måååååånga sökande. Vilken tur att intervjun gick bra!

Nej nu har jag inte träffat emil på en hel vecka. Känns som år sedan. bajsjobb som kommer emellan. Men det är bara att tänka på vad man jobbar för, och det är pengarna till vår resa! Kommer bli mysigt. Vill verkligen iväg just nu. Måste komma bort ett tag innan skolan börjar i januari! Annars dör jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Söndag

2009-09-20 @ 15:32:24
Varför hatar man söndagar för?? Finns ingen annan dag som jag hatar mer än söndagar, gillar till och med måndagar mycket mer.

Gårkvällen var trevlig och det var myyycket kräftor. När jag kom hem blev det boms i säng. Vaknade vid 12 och skyndade mig sedan blev det iväg med familjen och träffa pappa nere på bo01. Där blev det fika innan han tog tåget upp till sthlm igen. Lite sorligt, hann inte umgås med honom så mycket som jag ville. menmen! Jag får åka upp dit snart!

Nu sitter jag här, ska snart springa ner till posten och posta brevet till skolan, sen har jag säkrat MIN plats. MINMIN! Sååå jävla underbart. Känner mig lite speciell faktiskt, haha. Tänk att JAG är en av de 12 som kom in av måååååånga sökande. Vilken tur att intervjun gick bra!

Nej nu har jag inte träffat emil på en hel vecka. Känns som år sedan. bajsjobb som kommer emellan. Men det är bara att tänka på vad man jobbar för, och det är pengarna till vår resa! Kommer bli mysigt. Vill verkligen iväg just nu. Måste komma bort ett tag innan skolan börjar i januari! Annars dör jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Söndag

Varför hatar man söndagar för?? Finns ingen annan dag som jag hatar mer än söndagar, gillar till och med måndagar mycket mer.

Gårkvällen var trevlig och det var myyycket kräftor. När jag kom hem blev det boms i säng. Vaknade vid 12 och skyndade mig sedan blev det iväg med familjen och träffa pappa nere på bo01. Där blev det fika innan han tog tåget upp till sthlm igen. Lite sorligt, hann inte umgås med honom så mycket som jag ville. menmen! Jag får åka upp dit snart!

Nu sitter jag här, ska snart springa ner till posten och posta brevet till skolan, sen har jag säkrat MIN plats. MINMIN! Sååå jävla underbart. Känner mig lite speciell faktiskt, haha. Tänk att JAG är en av de 12 som kom in av måååååånga sökande. Vilken tur att intervjun gick bra!

Nej nu har jag inte träffat emil på en hel vecka. Känns som år sedan. bajsjobb som kommer emellan. Men det är bara att tänka på vad man jobbar för, och det är pengarna till vår resa! Kommer bli mysigt. Vill verkligen iväg just nu. Måste komma bort ett tag innan skolan börjar i januari! Annars dör jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0