snabbmakaroner med fiskpinnar?

Jag hade en hemsk och äcklig dröm inatt, vaknade upp och kände mig lesbisk.

Har precis kommit hem från tandläkaren. Fy fan vad jag tycker det är obehagligt! Min tandläkare är så jäkla våldsam med hans jävla nålpinne som han gräver runt i käften på mig för att försöka hitta minsta lilla felet, men jag var felfri!
Fast jag är sämst att ta hand om mina tänder.

Nu ska jag göra snabbmakaroner med fiskpinnar. Och ja, jag äter snabbmakaroner MED fiskpinnar. Finns det ingen mer på denna jord som kan äta det tillsammans? Jag är nog den enda. Alla som hör det skrattar åt mig.  

MEN DET ÄR GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

snabbmakaroner med fiskpinnar?

2009-09-08 @ 13:08:22

Jag hade en hemsk och äcklig dröm inatt, vaknade upp och kände mig lesbisk.

Har precis kommit hem från tandläkaren. Fy fan vad jag tycker det är obehagligt! Min tandläkare är så jäkla våldsam med hans jävla nålpinne som han gräver runt i käften på mig för att försöka hitta minsta lilla felet, men jag var felfri!
Fast jag är sämst att ta hand om mina tänder.

Nu ska jag göra snabbmakaroner med fiskpinnar. Och ja, jag äter snabbmakaroner MED fiskpinnar. Finns det ingen mer på denna jord som kan äta det tillsammans? Jag är nog den enda. Alla som hör det skrattar åt mig.  

MEN DET ÄR GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

snabbmakaroner med fiskpinnar?

Jag hade en hemsk och äcklig dröm inatt, vaknade upp och kände mig lesbisk.

Har precis kommit hem från tandläkaren. Fy fan vad jag tycker det är obehagligt! Min tandläkare är så jäkla våldsam med hans jävla nålpinne som han gräver runt i käften på mig för att försöka hitta minsta lilla felet, men jag var felfri!
Fast jag är sämst att ta hand om mina tänder.

Nu ska jag göra snabbmakaroner med fiskpinnar. Och ja, jag äter snabbmakaroner MED fiskpinnar. Finns det ingen mer på denna jord som kan äta det tillsammans? Jag är nog den enda. Alla som hör det skrattar åt mig.  

MEN DET ÄR GOTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0