skrik å fis

chillar med timpan just nu. Men jag vill att han ska gå hem, för han bara skriker och fiser. Äckligt!
Han åt upp min tortellini dessutom och snor fjärkontrollen ifrån mig när jag tittar på tyra show. Självklart byter han till mitt hatpogram, simpsons. killar?

Dino skulle egentligen också komma hit, men jag vill duscha och fixa här hemma innan emil kommer hem från jobbet. Så jävla duktig han är som pallar! Jag har ju ledigt fram tills på fredag. Längtar lite att jobba faktiskt.. moneymoney MONEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

skrik å fis

2009-09-22 @ 15:53:06
chillar med timpan just nu. Men jag vill att han ska gå hem, för han bara skriker och fiser. Äckligt!
Han åt upp min tortellini dessutom och snor fjärkontrollen ifrån mig när jag tittar på tyra show. Självklart byter han till mitt hatpogram, simpsons. killar?

Dino skulle egentligen också komma hit, men jag vill duscha och fixa här hemma innan emil kommer hem från jobbet. Så jävla duktig han är som pallar! Jag har ju ledigt fram tills på fredag. Längtar lite att jobba faktiskt.. moneymoney MONEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

skrik å fis

chillar med timpan just nu. Men jag vill att han ska gå hem, för han bara skriker och fiser. Äckligt!
Han åt upp min tortellini dessutom och snor fjärkontrollen ifrån mig när jag tittar på tyra show. Självklart byter han till mitt hatpogram, simpsons. killar?

Dino skulle egentligen också komma hit, men jag vill duscha och fixa här hemma innan emil kommer hem från jobbet. Så jävla duktig han är som pallar! Jag har ju ledigt fram tills på fredag. Längtar lite att jobba faktiskt.. moneymoney MONEY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0