"skinny jeans"

Imorgon har vi loppis på våran gård, så passade på att rensa garderoben! Det blev en hel papperskasse och lite mer, vilket är skitbra! När jag började rensa bland jeansen så hittade jag mina såkallade "skinny jeans" som man en gång i tiden använde och inte riktigt kan acceptera att de är för små idag. Jag har haft dom nu i några år, sedan 6an eller 7an tror jag, och senast jag hade dom på mig var i början av tvåan på gymnasiet. sen dess har jag inte äns fått upp dom på låren.

Men självklart säljer jag inte dom!!! Man vill ju gärna hoppas på att man får på sig dom igen.


Jag och emma + mina "skinny jeans"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

"skinny jeans"

2009-09-11 @ 19:47:28
Imorgon har vi loppis på våran gård, så passade på att rensa garderoben! Det blev en hel papperskasse och lite mer, vilket är skitbra! När jag började rensa bland jeansen så hittade jag mina såkallade "skinny jeans" som man en gång i tiden använde och inte riktigt kan acceptera att de är för små idag. Jag har haft dom nu i några år, sedan 6an eller 7an tror jag, och senast jag hade dom på mig var i början av tvåan på gymnasiet. sen dess har jag inte äns fått upp dom på låren.

Men självklart säljer jag inte dom!!! Man vill ju gärna hoppas på att man får på sig dom igen.


Jag och emma + mina "skinny jeans"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

"skinny jeans"

Imorgon har vi loppis på våran gård, så passade på att rensa garderoben! Det blev en hel papperskasse och lite mer, vilket är skitbra! När jag började rensa bland jeansen så hittade jag mina såkallade "skinny jeans" som man en gång i tiden använde och inte riktigt kan acceptera att de är för små idag. Jag har haft dom nu i några år, sedan 6an eller 7an tror jag, och senast jag hade dom på mig var i början av tvåan på gymnasiet. sen dess har jag inte äns fått upp dom på låren.

Men självklart säljer jag inte dom!!! Man vill ju gärna hoppas på att man får på sig dom igen.


Jag och emma + mina "skinny jeans"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0