sjukt läskigt

Ligger ner i sängen med datorn framför mig. Började hosta och helt plötsligt känner jag hur mitt hjärta slår helt oregelbundet. Kändes som om jag fick mitt hjärta upp i halsen och pulsen gick snabbare, fick tryck i hvudet så det kändes som om mina ögon skulle hoppa ur. Jag var i chock i ngeför 20 sekunder, vågade inte röra mig och det var svårt att andas, och just nu har jag en äckligt stor huvudvärk.

Vad fan hände??? Är dessutom ensam hemma, och tänk om jag hade fått en hjärtattack och ingen kunde hjälpa mig. Sen några timmar senare hittar dom mig död i sängen med datorn framför mig. Gud vilken nördig död.

Det går dessutom hjärtproblem i släkten så borde gå och kolla min lilla klump. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

sjukt läskigt

2009-09-07 @ 13:49:01

Ligger ner i sängen med datorn framför mig. Började hosta och helt plötsligt känner jag hur mitt hjärta slår helt oregelbundet. Kändes som om jag fick mitt hjärta upp i halsen och pulsen gick snabbare, fick tryck i hvudet så det kändes som om mina ögon skulle hoppa ur. Jag var i chock i ngeför 20 sekunder, vågade inte röra mig och det var svårt att andas, och just nu har jag en äckligt stor huvudvärk.

Vad fan hände??? Är dessutom ensam hemma, och tänk om jag hade fått en hjärtattack och ingen kunde hjälpa mig. Sen några timmar senare hittar dom mig död i sängen med datorn framför mig. Gud vilken nördig död.

Det går dessutom hjärtproblem i släkten så borde gå och kolla min lilla klump. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

sjukt läskigt

Ligger ner i sängen med datorn framför mig. Började hosta och helt plötsligt känner jag hur mitt hjärta slår helt oregelbundet. Kändes som om jag fick mitt hjärta upp i halsen och pulsen gick snabbare, fick tryck i hvudet så det kändes som om mina ögon skulle hoppa ur. Jag var i chock i ngeför 20 sekunder, vågade inte röra mig och det var svårt att andas, och just nu har jag en äckligt stor huvudvärk.

Vad fan hände??? Är dessutom ensam hemma, och tänk om jag hade fått en hjärtattack och ingen kunde hjälpa mig. Sen några timmar senare hittar dom mig död i sängen med datorn framför mig. Gud vilken nördig död.

Det går dessutom hjärtproblem i släkten så borde gå och kolla min lilla klump. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0