Pregnant with a little babygirl

Igår när emil kom hem så lagade vi mat tillsammans, det blev spagetti och kötrtfärsås, och vi är faktiskt sjukt grymma att laga det tillsammans! :) Sedan kollade vi på idol och lite sånt.

Efter det kollade vi på film, kommer inte ihåg vad den hette. nån svensk kriminalgrejj. Sjukt bra var den iallafall!
Efter det blev det mysmys och sova.
Sov riktigt underbart inatt, låg och höll om varandra hela natten.. Emil gick vid halv 10 och jag sov vidare tills klockan 12.

Drömde konstiga drömmar. Drömde att jag var gravid och hade världens finaste gravidmage. Fick en liten flicka! Så jävla söt! Känns som om jag har en liten bebis nu när jag vaknade. Vill mysa med den, men har ju ingen unge (nej jag vill inte ha en heller. haha) Får väl vänta på att alfons (katten) kommer så kan jag mysa med honom ist!  

nu ska jag fixa frukost. Tror jag ska göra omelett och bacon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Pregnant with a little babygirl

2009-09-23 @ 13:11:21
Igår när emil kom hem så lagade vi mat tillsammans, det blev spagetti och kötrtfärsås, och vi är faktiskt sjukt grymma att laga det tillsammans! :) Sedan kollade vi på idol och lite sånt.

Efter det kollade vi på film, kommer inte ihåg vad den hette. nån svensk kriminalgrejj. Sjukt bra var den iallafall!
Efter det blev det mysmys och sova.
Sov riktigt underbart inatt, låg och höll om varandra hela natten.. Emil gick vid halv 10 och jag sov vidare tills klockan 12.

Drömde konstiga drömmar. Drömde att jag var gravid och hade världens finaste gravidmage. Fick en liten flicka! Så jävla söt! Känns som om jag har en liten bebis nu när jag vaknade. Vill mysa med den, men har ju ingen unge (nej jag vill inte ha en heller. haha) Får väl vänta på att alfons (katten) kommer så kan jag mysa med honom ist!  

nu ska jag fixa frukost. Tror jag ska göra omelett och bacon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Pregnant with a little babygirl

Igår när emil kom hem så lagade vi mat tillsammans, det blev spagetti och kötrtfärsås, och vi är faktiskt sjukt grymma att laga det tillsammans! :) Sedan kollade vi på idol och lite sånt.

Efter det kollade vi på film, kommer inte ihåg vad den hette. nån svensk kriminalgrejj. Sjukt bra var den iallafall!
Efter det blev det mysmys och sova.
Sov riktigt underbart inatt, låg och höll om varandra hela natten.. Emil gick vid halv 10 och jag sov vidare tills klockan 12.

Drömde konstiga drömmar. Drömde att jag var gravid och hade världens finaste gravidmage. Fick en liten flicka! Så jävla söt! Känns som om jag har en liten bebis nu när jag vaknade. Vill mysa med den, men har ju ingen unge (nej jag vill inte ha en heller. haha) Får väl vänta på att alfons (katten) kommer så kan jag mysa med honom ist!  

nu ska jag fixa frukost. Tror jag ska göra omelett och bacon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0