ojojoj

adrig hade jag kunnat tänka mig hur trött man blir av att bara stå upp hela dagarna. Jobbet idag gick superbra, och det var faktiskt väldigt roligt idag! Känns som om jag fått mer grepp om saker och ting, så jag känner mig en aning tryggare!
För er som undrar så jobbar jag på Laura Ashley som ligger vid baltzargatan. Där säljs alltifrån smycken, kläder, möbler, tyger, tapeter och en massor mer.
Det ända som är lite drygt är att det inte kommer in så många kunder underdagen och det blir lite förmycket "dö-tid", men då gäller det att tänka hur lättförtjänta pengarna är egentligen!


Ikväll blir det endast att ta det lugnt, jobb imorgon igen. Men bara 10-15 vilket är superskönt. Lite nervöst nu när jag ska jobba med en ny tjej som jag aldrig har träffat, men det kommer säkert att gå jättebra! "PENGAR,PENGAR" haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ojojoj

2009-09-04 @ 20:45:44
adrig hade jag kunnat tänka mig hur trött man blir av att bara stå upp hela dagarna. Jobbet idag gick superbra, och det var faktiskt väldigt roligt idag! Känns som om jag fått mer grepp om saker och ting, så jag känner mig en aning tryggare!
För er som undrar så jobbar jag på Laura Ashley som ligger vid baltzargatan. Där säljs alltifrån smycken, kläder, möbler, tyger, tapeter och en massor mer.
Det ända som är lite drygt är att det inte kommer in så många kunder underdagen och det blir lite förmycket "dö-tid", men då gäller det att tänka hur lättförtjänta pengarna är egentligen!


Ikväll blir det endast att ta det lugnt, jobb imorgon igen. Men bara 10-15 vilket är superskönt. Lite nervöst nu när jag ska jobba med en ny tjej som jag aldrig har träffat, men det kommer säkert att gå jättebra! "PENGAR,PENGAR" haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ojojoj

adrig hade jag kunnat tänka mig hur trött man blir av att bara stå upp hela dagarna. Jobbet idag gick superbra, och det var faktiskt väldigt roligt idag! Känns som om jag fått mer grepp om saker och ting, så jag känner mig en aning tryggare!
För er som undrar så jobbar jag på Laura Ashley som ligger vid baltzargatan. Där säljs alltifrån smycken, kläder, möbler, tyger, tapeter och en massor mer.
Det ända som är lite drygt är att det inte kommer in så många kunder underdagen och det blir lite förmycket "dö-tid", men då gäller det att tänka hur lättförtjänta pengarna är egentligen!


Ikväll blir det endast att ta det lugnt, jobb imorgon igen. Men bara 10-15 vilket är superskönt. Lite nervöst nu när jag ska jobba med en ny tjej som jag aldrig har träffat, men det kommer säkert att gå jättebra! "PENGAR,PENGAR" haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0