oj. oj. oj. ojoj.....

VILKEN JOBBIG DAG!
Allting har verkligen gått fel på jobbet idag, fy fan. Ville bara hemhemhem, men tiden gick så otroligt långsamt!

När jag vaknade i morse ville jag bara börja gråta. Ville bara ligga kvar och mysa med emil, men han var gullig och förklarade för mig att allt kommer gå bra idag och att jag kommer bli gladare sen (det blev tvärtom) så jag fick energi att ta mig upp ur sängen. När jag kom tillbaka efter duschen så kröp jag ner igen, vilket var en dum idé. VILLE INTE GÅ UPP!!! och det var såå mysigt med min älskling. Sånt är ångest!
Men tillslut kom vi båda upp och gick iväg till juuubbet.

Nu är jag hemma, och jag är ledig imorn. Kände hur leendet kom när jag skrev den meningen. Jag är ledig imorn!!! Så underbart skönt, ska sova länge.


I lördags kom först emma hit, och vi satt oss på gården och snackade en massa och tog några öl. mysigt! Sedan tog vi oss in til möllan där vi träffade emil, nisse och pommes.

Det blev en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

oj. oj. oj. ojoj.....

2009-09-14 @ 19:41:48
VILKEN JOBBIG DAG!
Allting har verkligen gått fel på jobbet idag, fy fan. Ville bara hemhemhem, men tiden gick så otroligt långsamt!

När jag vaknade i morse ville jag bara börja gråta. Ville bara ligga kvar och mysa med emil, men han var gullig och förklarade för mig att allt kommer gå bra idag och att jag kommer bli gladare sen (det blev tvärtom) så jag fick energi att ta mig upp ur sängen. När jag kom tillbaka efter duschen så kröp jag ner igen, vilket var en dum idé. VILLE INTE GÅ UPP!!! och det var såå mysigt med min älskling. Sånt är ångest!
Men tillslut kom vi båda upp och gick iväg till juuubbet.

Nu är jag hemma, och jag är ledig imorn. Kände hur leendet kom när jag skrev den meningen. Jag är ledig imorn!!! Så underbart skönt, ska sova länge.


I lördags kom först emma hit, och vi satt oss på gården och snackade en massa och tog några öl. mysigt! Sedan tog vi oss in til möllan där vi träffade emil, nisse och pommes.

Det blev en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

oj. oj. oj. ojoj.....

VILKEN JOBBIG DAG!
Allting har verkligen gått fel på jobbet idag, fy fan. Ville bara hemhemhem, men tiden gick så otroligt långsamt!

När jag vaknade i morse ville jag bara börja gråta. Ville bara ligga kvar och mysa med emil, men han var gullig och förklarade för mig att allt kommer gå bra idag och att jag kommer bli gladare sen (det blev tvärtom) så jag fick energi att ta mig upp ur sängen. När jag kom tillbaka efter duschen så kröp jag ner igen, vilket var en dum idé. VILLE INTE GÅ UPP!!! och det var såå mysigt med min älskling. Sånt är ångest!
Men tillslut kom vi båda upp och gick iväg till juuubbet.

Nu är jag hemma, och jag är ledig imorn. Kände hur leendet kom när jag skrev den meningen. Jag är ledig imorn!!! Så underbart skönt, ska sova länge.


I lördags kom först emma hit, och vi satt oss på gården och snackade en massa och tog några öl. mysigt! Sedan tog vi oss in til möllan där vi träffade emil, nisse och pommes.

Det blev en rolig kväll! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0