oförskämd människa!

Usch, det är fan omänskligt att gå upp klockan 8 på en lördag. Jobbet var otroooligt drygt idag, hade inte så många kunder, och det blev mest dö-tid.
Men fyyyy fan vad det finns oförskämda männsiskor! Kom in en kvinna med näsan upp i vädret och tyckte att ja var dum i huvudet bara för att jag inte frågade henne om hon behövde hjälp direkt när hon kom in, jag hade andra saker att göra just då, men det förstog inte hon. Fy fan. Det finns ingen anledning att vara otrevlig mot personalen, vad fan gör vi för fel liksom. baaah! Vill bara trampa på dig och sparka iväg dig.

Ikväll blir det antagligen utgång, är inte speciellt taggad på det just nu, men det kommer senare får man hoppas.
Men det blir ingen sen kväll för ska antagligen upp tidigt imorgon också. Emil och jag ska hem till hans mormor i beddinge för att äta lite god maaat osv!



på juuubbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

oförskämd människa!

2009-09-05 @ 16:32:10
Usch, det är fan omänskligt att gå upp klockan 8 på en lördag. Jobbet var otroooligt drygt idag, hade inte så många kunder, och det blev mest dö-tid.
Men fyyyy fan vad det finns oförskämda männsiskor! Kom in en kvinna med näsan upp i vädret och tyckte att ja var dum i huvudet bara för att jag inte frågade henne om hon behövde hjälp direkt när hon kom in, jag hade andra saker att göra just då, men det förstog inte hon. Fy fan. Det finns ingen anledning att vara otrevlig mot personalen, vad fan gör vi för fel liksom. baaah! Vill bara trampa på dig och sparka iväg dig.

Ikväll blir det antagligen utgång, är inte speciellt taggad på det just nu, men det kommer senare får man hoppas.
Men det blir ingen sen kväll för ska antagligen upp tidigt imorgon också. Emil och jag ska hem till hans mormor i beddinge för att äta lite god maaat osv!



på juuubbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

oförskämd människa!

Usch, det är fan omänskligt att gå upp klockan 8 på en lördag. Jobbet var otroooligt drygt idag, hade inte så många kunder, och det blev mest dö-tid.
Men fyyyy fan vad det finns oförskämda männsiskor! Kom in en kvinna med näsan upp i vädret och tyckte att ja var dum i huvudet bara för att jag inte frågade henne om hon behövde hjälp direkt när hon kom in, jag hade andra saker att göra just då, men det förstog inte hon. Fy fan. Det finns ingen anledning att vara otrevlig mot personalen, vad fan gör vi för fel liksom. baaah! Vill bara trampa på dig och sparka iväg dig.

Ikväll blir det antagligen utgång, är inte speciellt taggad på det just nu, men det kommer senare får man hoppas.
Men det blir ingen sen kväll för ska antagligen upp tidigt imorgon också. Emil och jag ska hem till hans mormor i beddinge för att äta lite god maaat osv!



på juuubbet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0