Lillatorg

Igår satt jag och julia på lillatorg och myste. Men fyfan vad det blåste! Vi drack kaffe och bolmade. Köpte dessutom en cheesecake som jag hade kunnat göra precis vad som helst att få just nu. haha. Dumma mig njöt inte tillräckligt när jag åt den, hade ont i magen. As usual.

Efter pronto satte vi oss på en annan uteservering, som var mycket mysigare! Där köpte vi tée och bolmade ännu mer. När vi sitter där så skriker ALLA som sitter ute på lillatorg, jag och julia förstog ingenting. Jaha det är fotboll sa vi, vem spelar? ingen aning, typ ungern och något annat lag.

Så mycket vet vi om fotboll, det är rätt pinsamt. Det känns som om vi BORDE veta att det var Sverie som spelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Lillatorg

2009-09-06 @ 19:04:46
Igår satt jag och julia på lillatorg och myste. Men fyfan vad det blåste! Vi drack kaffe och bolmade. Köpte dessutom en cheesecake som jag hade kunnat göra precis vad som helst att få just nu. haha. Dumma mig njöt inte tillräckligt när jag åt den, hade ont i magen. As usual.

Efter pronto satte vi oss på en annan uteservering, som var mycket mysigare! Där köpte vi tée och bolmade ännu mer. När vi sitter där så skriker ALLA som sitter ute på lillatorg, jag och julia förstog ingenting. Jaha det är fotboll sa vi, vem spelar? ingen aning, typ ungern och något annat lag.

Så mycket vet vi om fotboll, det är rätt pinsamt. Det känns som om vi BORDE veta att det var Sverie som spelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Lillatorg

Igår satt jag och julia på lillatorg och myste. Men fyfan vad det blåste! Vi drack kaffe och bolmade. Köpte dessutom en cheesecake som jag hade kunnat göra precis vad som helst att få just nu. haha. Dumma mig njöt inte tillräckligt när jag åt den, hade ont i magen. As usual.

Efter pronto satte vi oss på en annan uteservering, som var mycket mysigare! Där köpte vi tée och bolmade ännu mer. När vi sitter där så skriker ALLA som sitter ute på lillatorg, jag och julia förstog ingenting. Jaha det är fotboll sa vi, vem spelar? ingen aning, typ ungern och något annat lag.

Så mycket vet vi om fotboll, det är rätt pinsamt. Det känns som om vi BORDE veta att det var Sverie som spelade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0