kom hem för en liten stund sedan.

Träffade emmakissen, emmamini och julia men julia och emmakissen stack när jag kom ungefär så jag och mini gick först till apollo där jag hämtade en resebroschyr sedan köpte emma lite maaoood. Nu är jag hemma och har precis läst veckorevyn och käkat lite.

Ska träffa julia om en timme och sedan blir det biokväll! myyysigt:) blir the ugly truth. har hört massooor med bra saker om den filmen, så får se vad jag tycker. Men jag älskar Katherine Heigl så jag kommer antagligen gilla filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

kom hem för en liten stund sedan.

2009-09-15 @ 19:01:04
Träffade emmakissen, emmamini och julia men julia och emmakissen stack när jag kom ungefär så jag och mini gick först till apollo där jag hämtade en resebroschyr sedan köpte emma lite maaoood. Nu är jag hemma och har precis läst veckorevyn och käkat lite.

Ska träffa julia om en timme och sedan blir det biokväll! myyysigt:) blir the ugly truth. har hört massooor med bra saker om den filmen, så får se vad jag tycker. Men jag älskar Katherine Heigl så jag kommer antagligen gilla filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

kom hem för en liten stund sedan.

Träffade emmakissen, emmamini och julia men julia och emmakissen stack när jag kom ungefär så jag och mini gick först till apollo där jag hämtade en resebroschyr sedan köpte emma lite maaoood. Nu är jag hemma och har precis läst veckorevyn och käkat lite.

Ska träffa julia om en timme och sedan blir det biokväll! myyysigt:) blir the ugly truth. har hört massooor med bra saker om den filmen, så får se vad jag tycker. Men jag älskar Katherine Heigl så jag kommer antagligen gilla filmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0