haha, läste precis

att Lady gaga har en snopp?

De senaste dagarna har det ryktats om att Lady Gaga har en snopp. Det var efter ett filmklipp där Gaga kliver av en motorcykel i en väldigt kort klänning som man kunde ana en snopp skymta fram.

Enligt Heatworld ska Lady Gaga vara relativt öppen med sin dubbla könstillhörighet.

– Det är ingenting jag skäms över, det är bara att jag inte går och berättar för alla om det. Ja. Jag har både ett manligt och ett kvinnligt könsorgan, men jag betraktar mig själv som kvinna. Det är bara en liten snopp och den påverkar inte mitt liv mycket. Jag är sexig. Jag är het. Jag har både snopp och snippa. Big deal.

Info: www.nyheter24.se

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, hade man inte redan upptäckt det nu när hon går runt klädd som hon gör?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

haha, läste precis

2009-09-07 @ 15:26:34

att Lady gaga har en snopp?

De senaste dagarna har det ryktats om att Lady Gaga har en snopp. Det var efter ett filmklipp där Gaga kliver av en motorcykel i en väldigt kort klänning som man kunde ana en snopp skymta fram.

Enligt Heatworld ska Lady Gaga vara relativt öppen med sin dubbla könstillhörighet.

– Det är ingenting jag skäms över, det är bara att jag inte går och berättar för alla om det. Ja. Jag har både ett manligt och ett kvinnligt könsorgan, men jag betraktar mig själv som kvinna. Det är bara en liten snopp och den påverkar inte mitt liv mycket. Jag är sexig. Jag är het. Jag har både snopp och snippa. Big deal.

Info: www.nyheter24.se

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, hade man inte redan upptäckt det nu när hon går runt klädd som hon gör?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

haha, läste precis

att Lady gaga har en snopp?

De senaste dagarna har det ryktats om att Lady Gaga har en snopp. Det var efter ett filmklipp där Gaga kliver av en motorcykel i en väldigt kort klänning som man kunde ana en snopp skymta fram.

Enligt Heatworld ska Lady Gaga vara relativt öppen med sin dubbla könstillhörighet.

– Det är ingenting jag skäms över, det är bara att jag inte går och berättar för alla om det. Ja. Jag har både ett manligt och ett kvinnligt könsorgan, men jag betraktar mig själv som kvinna. Det är bara en liten snopp och den påverkar inte mitt liv mycket. Jag är sexig. Jag är het. Jag har både snopp och snippa. Big deal.

Info: www.nyheter24.se

Jag vet faktiskt inte vad jag ska tro, hade man inte redan upptäckt det nu när hon går runt klädd som hon gör?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0