Go Gaga!

Igår när vi alla satt hemma hos emma och kollade på MTV VMA så uppträdde lady gaga, och jag tycker fan att hon är så jääääävla grymm! Snacka om en riktig häftig människa. Hon lever sig verkligen in och gör så otroligt häftiga framträdanden. Ingen höll med mig, utan bara tyckte att hon är konstig och ful osv?
Hon skilljer sig från alla andra, och hon har sjuka kläder och är knasig, vilket gör henne så klockren och framför allt sällsynt!
Dessutom har hon en sjukt fin sånröst.

Jag gillar henne iallafall!
    
    
   

Dessutom har hon en sjukt snygg kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Go Gaga!

2009-09-18 @ 22:32:25

Igår när vi alla satt hemma hos emma och kollade på MTV VMA så uppträdde lady gaga, och jag tycker fan att hon är så jääääävla grymm! Snacka om en riktig häftig människa. Hon lever sig verkligen in och gör så otroligt häftiga framträdanden. Ingen höll med mig, utan bara tyckte att hon är konstig och ful osv?
Hon skilljer sig från alla andra, och hon har sjuka kläder och är knasig, vilket gör henne så klockren och framför allt sällsynt!
Dessutom har hon en sjukt fin sånröst.

Jag gillar henne iallafall!
    
    
   

Dessutom har hon en sjukt snygg kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Go Gaga!

Igår när vi alla satt hemma hos emma och kollade på MTV VMA så uppträdde lady gaga, och jag tycker fan att hon är så jääääävla grymm! Snacka om en riktig häftig människa. Hon lever sig verkligen in och gör så otroligt häftiga framträdanden. Ingen höll med mig, utan bara tyckte att hon är konstig och ful osv?
Hon skilljer sig från alla andra, och hon har sjuka kläder och är knasig, vilket gör henne så klockren och framför allt sällsynt!
Dessutom har hon en sjukt fin sånröst.

Jag gillar henne iallafall!
    
    
   

Dessutom har hon en sjukt snygg kropp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0