full rulle hela dagen!

Det har varit fullrulle hela dagen! Först mötte jag upp emma, så åkte vi bort till jägersro för att kolla kockkläder till henne, vilket gick super! Sedan därifrån hem en snabbis och sen vidare till resengård. haha, jisses!

Vi åkte dit med mammi och min moster för att kolla lite på citygross. Jag och emma shoppaloss och blev helt hyper av all ball mat som fanns där;) haha.
Efter det hem till majj och gjorde lite maaod. Följde med henne ner till videoaffören och till hemköp och nu sitter jag här!

Ska jobba imorgon, ska bli rätt kul! Jobbar med en ny tjej idag, så får se hur det kommer att bli. Rätt ballt för att jag kan mer än henne och jag har bara jobbat där i en månad.. Nu kan jag känna mig duktig imorn dåja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

full rulle hela dagen!

2009-09-29 @ 22:04:45
Det har varit fullrulle hela dagen! Först mötte jag upp emma, så åkte vi bort till jägersro för att kolla kockkläder till henne, vilket gick super! Sedan därifrån hem en snabbis och sen vidare till resengård. haha, jisses!

Vi åkte dit med mammi och min moster för att kolla lite på citygross. Jag och emma shoppaloss och blev helt hyper av all ball mat som fanns där;) haha.
Efter det hem till majj och gjorde lite maaod. Följde med henne ner till videoaffören och till hemköp och nu sitter jag här!

Ska jobba imorgon, ska bli rätt kul! Jobbar med en ny tjej idag, så får se hur det kommer att bli. Rätt ballt för att jag kan mer än henne och jag har bara jobbat där i en månad.. Nu kan jag känna mig duktig imorn dåja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

full rulle hela dagen!

Det har varit fullrulle hela dagen! Först mötte jag upp emma, så åkte vi bort till jägersro för att kolla kockkläder till henne, vilket gick super! Sedan därifrån hem en snabbis och sen vidare till resengård. haha, jisses!

Vi åkte dit med mammi och min moster för att kolla lite på citygross. Jag och emma shoppaloss och blev helt hyper av all ball mat som fanns där;) haha.
Efter det hem till majj och gjorde lite maaod. Följde med henne ner till videoaffören och till hemköp och nu sitter jag här!

Ska jobba imorgon, ska bli rätt kul! Jobbar med en ny tjej idag, så får se hur det kommer att bli. Rätt ballt för att jag kan mer än henne och jag har bara jobbat där i en månad.. Nu kan jag känna mig duktig imorn dåja;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0