fredaagsmyyyyyyyyys

nördigt. jag vet.

Jobbet idag gick skitbra! Roligt när det väl känns bra. När jag hade slutat gick jag till min cykel för att cykla hem, då upptäckte jag att någon jävel hade snott min cykelkorg! Vad är det för fel på människor? Den var tillochmed sönder.. Jisses!

Nu är jag hemma, och vill bara grååååååååååååta. Vill ut ikväll! Emma och Julia sitter och klunkar gottigott hemma hos julle. Jag är så avensjuk. Ikväll är det en riktig "supa kväll" och jag är riktigt sugen. Menmen, blir upp tidigt imorn för ännu mer jobb. vilket är skönt ändå!:)

Nu ska vi ha myskväll här hemma. Har hyrt två filmer och köpt massor med godis (som jag inte borde röra).
Hörs senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

fredaagsmyyyyyyyyys

2009-09-18 @ 19:52:17
nördigt. jag vet.

Jobbet idag gick skitbra! Roligt när det väl känns bra. När jag hade slutat gick jag till min cykel för att cykla hem, då upptäckte jag att någon jävel hade snott min cykelkorg! Vad är det för fel på människor? Den var tillochmed sönder.. Jisses!

Nu är jag hemma, och vill bara grååååååååååååta. Vill ut ikväll! Emma och Julia sitter och klunkar gottigott hemma hos julle. Jag är så avensjuk. Ikväll är det en riktig "supa kväll" och jag är riktigt sugen. Menmen, blir upp tidigt imorn för ännu mer jobb. vilket är skönt ändå!:)

Nu ska vi ha myskväll här hemma. Har hyrt två filmer och köpt massor med godis (som jag inte borde röra).
Hörs senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

fredaagsmyyyyyyyyys

nördigt. jag vet.

Jobbet idag gick skitbra! Roligt när det väl känns bra. När jag hade slutat gick jag till min cykel för att cykla hem, då upptäckte jag att någon jävel hade snott min cykelkorg! Vad är det för fel på människor? Den var tillochmed sönder.. Jisses!

Nu är jag hemma, och vill bara grååååååååååååta. Vill ut ikväll! Emma och Julia sitter och klunkar gottigott hemma hos julle. Jag är så avensjuk. Ikväll är det en riktig "supa kväll" och jag är riktigt sugen. Menmen, blir upp tidigt imorn för ännu mer jobb. vilket är skönt ändå!:)

Nu ska vi ha myskväll här hemma. Har hyrt två filmer och köpt massor med godis (som jag inte borde röra).
Hörs senare. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0