Från april till september

Skrev senast i april såg jag. Sista meningen löd "det kommer massor med bilder när jag kommer hem!"
Jo, det blev ju snarare inte en enda!
Känns väligt onödigt att lägga in dom nu, för de finns ändå på facebook.

Ibland känner jag sug efter att börja skriva i bloggen igen, och idag  blir det av! Kan inte ärligt säga att jag kommer fullfölja det men det vore roligt om jag kom in i det igen!

I tisdags var jag på intervju till en frisörskola som jag verkligen hoppas på att jag kommer in till. De tar bara in 12 elever, vilket är piss. Men hoppas, hoppas, hoppas! Det största minuset är att den ligger precis vid äckliga mediegymnasiet, där jag var tvungen att åka till i tre dryga år. Det kändes iallafall som om intervjun blev väldigt lyckad och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer in. beskedet kommer nu i september någon gång. spännande!

Jag har dessutom börjat jobba. vilket jag tycker är jätteskönt. Men är lite osäker om själva jobbet passar mig. Jag vet ej om jag är en sådan person som orkar leka trevlig och artig hela dagarna och dessutom möta väldigt otrevliga kunder. Men har endast haft en jobbdag där, imorgon och på lördag ska jag jobba igen, hoppas att det kommer att kännas bättre då! Jag får helt enkelt tänka "LÖÖÖNLÖÖÖN!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Från april till september

2009-09-03 @ 21:37:35
Skrev senast i april såg jag. Sista meningen löd "det kommer massor med bilder när jag kommer hem!"
Jo, det blev ju snarare inte en enda!
Känns väligt onödigt att lägga in dom nu, för de finns ändå på facebook.

Ibland känner jag sug efter att börja skriva i bloggen igen, och idag  blir det av! Kan inte ärligt säga att jag kommer fullfölja det men det vore roligt om jag kom in i det igen!

I tisdags var jag på intervju till en frisörskola som jag verkligen hoppas på att jag kommer in till. De tar bara in 12 elever, vilket är piss. Men hoppas, hoppas, hoppas! Det största minuset är att den ligger precis vid äckliga mediegymnasiet, där jag var tvungen att åka till i tre dryga år. Det kändes iallafall som om intervjun blev väldigt lyckad och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer in. beskedet kommer nu i september någon gång. spännande!

Jag har dessutom börjat jobba. vilket jag tycker är jätteskönt. Men är lite osäker om själva jobbet passar mig. Jag vet ej om jag är en sådan person som orkar leka trevlig och artig hela dagarna och dessutom möta väldigt otrevliga kunder. Men har endast haft en jobbdag där, imorgon och på lördag ska jag jobba igen, hoppas att det kommer att kännas bättre då! Jag får helt enkelt tänka "LÖÖÖNLÖÖÖN!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Från april till september

Skrev senast i april såg jag. Sista meningen löd "det kommer massor med bilder när jag kommer hem!"
Jo, det blev ju snarare inte en enda!
Känns väligt onödigt att lägga in dom nu, för de finns ändå på facebook.

Ibland känner jag sug efter att börja skriva i bloggen igen, och idag  blir det av! Kan inte ärligt säga att jag kommer fullfölja det men det vore roligt om jag kom in i det igen!

I tisdags var jag på intervju till en frisörskola som jag verkligen hoppas på att jag kommer in till. De tar bara in 12 elever, vilket är piss. Men hoppas, hoppas, hoppas! Det största minuset är att den ligger precis vid äckliga mediegymnasiet, där jag var tvungen att åka till i tre dryga år. Det kändes iallafall som om intervjun blev väldigt lyckad och jag hoppas med hela mitt hjärta att jag kommer in. beskedet kommer nu i september någon gång. spännande!

Jag har dessutom börjat jobba. vilket jag tycker är jätteskönt. Men är lite osäker om själva jobbet passar mig. Jag vet ej om jag är en sådan person som orkar leka trevlig och artig hela dagarna och dessutom möta väldigt otrevliga kunder. Men har endast haft en jobbdag där, imorgon och på lördag ska jag jobba igen, hoppas att det kommer att kännas bättre då! Jag får helt enkelt tänka "LÖÖÖNLÖÖÖN!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0