VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!

Emil ringde nyss och berättade att han hade blivit slagen på södervärn. Han stog i en busskur när en jävla psyko galning, som antagligen var drogad, sprang fram till honom och gav honom ett hårt slag i ansiktet!?! Helt plötsligt, fråm ingenstans började han hålla på. Han var tydligen bara ute efter bråk!

Blir så jävla frustrerad!

Jag som tjej verkligen HATAR att gå i stan eller egentligen var som helst ensam, kvittar vilken tid på dygnet det är. Får fan panik. Finns galningar överallt och det kan hända vem som helst. Min största mardröm är att just bli våldtagen. Fy fan vad jag tycker synd om er tjejer där ute som har blivit utsatta för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!

2009-10-24 @ 01:12:30

Emil ringde nyss och berättade att han hade blivit slagen på södervärn. Han stog i en busskur när en jävla psyko galning, som antagligen var drogad, sprang fram till honom och gav honom ett hårt slag i ansiktet!?! Helt plötsligt, fråm ingenstans började han hålla på. Han var tydligen bara ute efter bråk!

Blir så jävla frustrerad!

Jag som tjej verkligen HATAR att gå i stan eller egentligen var som helst ensam, kvittar vilken tid på dygnet det är. Får fan panik. Finns galningar överallt och det kan hända vem som helst. Min största mardröm är att just bli våldtagen. Fy fan vad jag tycker synd om er tjejer där ute som har blivit utsatta för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

VAD ÄR DET FÖR FEL PÅ FOLK?!

Emil ringde nyss och berättade att han hade blivit slagen på södervärn. Han stog i en busskur när en jävla psyko galning, som antagligen var drogad, sprang fram till honom och gav honom ett hårt slag i ansiktet!?! Helt plötsligt, fråm ingenstans började han hålla på. Han var tydligen bara ute efter bråk!

Blir så jävla frustrerad!

Jag som tjej verkligen HATAR att gå i stan eller egentligen var som helst ensam, kvittar vilken tid på dygnet det är. Får fan panik. Finns galningar överallt och det kan hända vem som helst. Min största mardröm är att just bli våldtagen. Fy fan vad jag tycker synd om er tjejer där ute som har blivit utsatta för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0