torsdag

Jaha då flyttar Josse (min syster) om två veckor med hennes kille. Såååå glad för er skull men samtidigt väldigt avensjuk;) mohaha.
Jag kommer få tillbaka mitt gamla rum, så snart blir det flyttning som gäller. Fast helst hade jag velat flytta jag med!

Idag blir det inget speciellt, emil kommer förbi och ska lämna mitt smink och sedan ska han hämta lite stuff som han har här som han ska ha med sig under helgen.

Imorgon ska julia my dear ha party. Och jag ser fram emot det som FAN! det ska bli så jävla ball!:)


Kommentarer
Postat av: Jennie | Beadelicious

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? ( Ps. Nu finns Hello Kitty som motiv med ! )

OBS! Missa inte tävlingen där du kan vinna ett valfritt smycke ur sortimentet !

MVH Jennie

2009-10-15 @ 14:41:48
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

torsdag

2009-10-15 @ 14:28:52

Jaha då flyttar Josse (min syster) om två veckor med hennes kille. Såååå glad för er skull men samtidigt väldigt avensjuk;) mohaha.
Jag kommer få tillbaka mitt gamla rum, så snart blir det flyttning som gäller. Fast helst hade jag velat flytta jag med!

Idag blir det inget speciellt, emil kommer förbi och ska lämna mitt smink och sedan ska han hämta lite stuff som han har här som han ska ha med sig under helgen.

Imorgon ska julia my dear ha party. Och jag ser fram emot det som FAN! det ska bli så jävla ball!:)


Kommentarer

Postat av: Jennie | Beadelicious

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? ( Ps. Nu finns Hello Kitty som motiv med ! )

OBS! Missa inte tävlingen där du kan vinna ett valfritt smycke ur sortimentet !

MVH Jennie

2009-10-15 @ 14:41:48
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

torsdag

Jaha då flyttar Josse (min syster) om två veckor med hennes kille. Såååå glad för er skull men samtidigt väldigt avensjuk;) mohaha.
Jag kommer få tillbaka mitt gamla rum, så snart blir det flyttning som gäller. Fast helst hade jag velat flytta jag med!

Idag blir det inget speciellt, emil kommer förbi och ska lämna mitt smink och sedan ska han hämta lite stuff som han har här som han ska ha med sig under helgen.

Imorgon ska julia my dear ha party. Och jag ser fram emot det som FAN! det ska bli så jävla ball!:)


Kommentarer
Postat av: Jennie | Beadelicious

Hejsan !

Jag håller på att starta upp ett smyckeföretag med annorlunda och unika smycken. Jag gör framförallt halsband av pärlplattor. De är både färgglada och coola. Titta gärna in och säg vad du tycker, kanske vill du också beställa något smycke ? ( Ps. Nu finns Hello Kitty som motiv med ! )

OBS! Missa inte tävlingen där du kan vinna ett valfritt smycke ur sortimentet !

MVH Jennie

2009-10-15 @ 14:41:48
URL: http://jenniiesfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0