TJABBA TJENA HEJ

ojoj, mitt humör fortsätter att gå upp och ner. Men just nu är jag rätt glad iallafall!

Idag har det inte hänt ett skit, har inte kunnat göra någonting för jag har haft planerna att fixa med mitt rum. Ska slänga och rensa ALLT men jag har inte gjort ett skit. Nu i helgen blir det flytt. Min syster flyttar ut och jag ska byta rum, så har en del att göra. Ska köpa helt nya saker till rummet.
Åh jag har så mycket att köpa. Har riktig pengar ångest. Har så mycket som jag ska köpa, och det tynger ner mig som fan.

* Pengar till stuff som behövs till resan
* Få ihop tillräckligt med fickpengar till resan
* Pengar till julklappar
* Pengar till möbler
* Pengar till nöjen.

ÅÅH. Nu ska jag inte tänka mer på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

TJABBA TJENA HEJ

2009-10-29 @ 19:18:37
ojoj, mitt humör fortsätter att gå upp och ner. Men just nu är jag rätt glad iallafall!

Idag har det inte hänt ett skit, har inte kunnat göra någonting för jag har haft planerna att fixa med mitt rum. Ska slänga och rensa ALLT men jag har inte gjort ett skit. Nu i helgen blir det flytt. Min syster flyttar ut och jag ska byta rum, så har en del att göra. Ska köpa helt nya saker till rummet.
Åh jag har så mycket att köpa. Har riktig pengar ångest. Har så mycket som jag ska köpa, och det tynger ner mig som fan.

* Pengar till stuff som behövs till resan
* Få ihop tillräckligt med fickpengar till resan
* Pengar till julklappar
* Pengar till möbler
* Pengar till nöjen.

ÅÅH. Nu ska jag inte tänka mer på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

TJABBA TJENA HEJ

ojoj, mitt humör fortsätter att gå upp och ner. Men just nu är jag rätt glad iallafall!

Idag har det inte hänt ett skit, har inte kunnat göra någonting för jag har haft planerna att fixa med mitt rum. Ska slänga och rensa ALLT men jag har inte gjort ett skit. Nu i helgen blir det flytt. Min syster flyttar ut och jag ska byta rum, så har en del att göra. Ska köpa helt nya saker till rummet.
Åh jag har så mycket att köpa. Har riktig pengar ångest. Har så mycket som jag ska köpa, och det tynger ner mig som fan.

* Pengar till stuff som behövs till resan
* Få ihop tillräckligt med fickpengar till resan
* Pengar till julklappar
* Pengar till möbler
* Pengar till nöjen.

ÅÅH. Nu ska jag inte tänka mer på det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0