onsdag

Ligger i sängen och har emils hörlurar och lyssnar på kent, jissus så jävla mycket bättre musiken blir med bra högtalare, datorns högtalare är ju nog de sämsta ever.

Ikväll skulle jag egentligen ut, jag som är riktigt sugen på att dansa av mig och försvinna in i en annan värld. Men har inte 1 spänn, och när man har en två veckors resa framför sig så gäller det att spara extra mycket. blööö!

Istället blir det nog en filmkväll, vilket blir rätt segt när man är på festhumör men heldre det än att sitta hemma ensam och dryga!:)

När emil gick till jobbet imorse så somnade jag om direkt efter och sov till halv tre!! Jag är sjukt trött och har kommit in i en tröttsvacka. Hur kan jag vara så trött när jag sover minst 12 timmar? Jag känner mig aldrig utvilad, vilket är riktigt irreterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

onsdag

2009-10-21 @ 17:20:52

Ligger i sängen och har emils hörlurar och lyssnar på kent, jissus så jävla mycket bättre musiken blir med bra högtalare, datorns högtalare är ju nog de sämsta ever.

Ikväll skulle jag egentligen ut, jag som är riktigt sugen på att dansa av mig och försvinna in i en annan värld. Men har inte 1 spänn, och när man har en två veckors resa framför sig så gäller det att spara extra mycket. blööö!

Istället blir det nog en filmkväll, vilket blir rätt segt när man är på festhumör men heldre det än att sitta hemma ensam och dryga!:)

När emil gick till jobbet imorse så somnade jag om direkt efter och sov till halv tre!! Jag är sjukt trött och har kommit in i en tröttsvacka. Hur kan jag vara så trött när jag sover minst 12 timmar? Jag känner mig aldrig utvilad, vilket är riktigt irreterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

onsdag

Ligger i sängen och har emils hörlurar och lyssnar på kent, jissus så jävla mycket bättre musiken blir med bra högtalare, datorns högtalare är ju nog de sämsta ever.

Ikväll skulle jag egentligen ut, jag som är riktigt sugen på att dansa av mig och försvinna in i en annan värld. Men har inte 1 spänn, och när man har en två veckors resa framför sig så gäller det att spara extra mycket. blööö!

Istället blir det nog en filmkväll, vilket blir rätt segt när man är på festhumör men heldre det än att sitta hemma ensam och dryga!:)

När emil gick till jobbet imorse så somnade jag om direkt efter och sov till halv tre!! Jag är sjukt trött och har kommit in i en tröttsvacka. Hur kan jag vara så trött när jag sover minst 12 timmar? Jag känner mig aldrig utvilad, vilket är riktigt irreterande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0