ojoj vilken natt

somnade inte förens klockan halv 5 eller något. Sov inne hos sophie, trodde jag skulle kunna somna lättare då, men haha vilket skämt. Hon ta benen över mig och rörde sig hela tiden, helt plötsligt hade man en fot i ansiktet. Vid 6 imorse gick jag in till min säng. Och där drömde jag nog den värsta mardrömmen ever. BLÖÖ

Ska snart fixa mig, sen ska jag och sophie ner till frisören. Lilla bebisen (9 år) ska klippa sig, och få en jättefin frisyr. Sedan ska jag möta upp jullanpullan. Det blir en mysig fika!

Efter det blir det röööööjj i mitt rum. Ska som sagt byta rum imorgon, och ska dessutom hjälpa syrran som flyttar ut!

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

ojoj vilken natt

2009-10-30 @ 11:47:25

somnade inte förens klockan halv 5 eller något. Sov inne hos sophie, trodde jag skulle kunna somna lättare då, men haha vilket skämt. Hon ta benen över mig och rörde sig hela tiden, helt plötsligt hade man en fot i ansiktet. Vid 6 imorse gick jag in till min säng. Och där drömde jag nog den värsta mardrömmen ever. BLÖÖ

Ska snart fixa mig, sen ska jag och sophie ner till frisören. Lilla bebisen (9 år) ska klippa sig, och få en jättefin frisyr. Sedan ska jag möta upp jullanpullan. Det blir en mysig fika!

Efter det blir det röööööjj i mitt rum. Ska som sagt byta rum imorgon, och ska dessutom hjälpa syrran som flyttar ut!

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

ojoj vilken natt

somnade inte förens klockan halv 5 eller något. Sov inne hos sophie, trodde jag skulle kunna somna lättare då, men haha vilket skämt. Hon ta benen över mig och rörde sig hela tiden, helt plötsligt hade man en fot i ansiktet. Vid 6 imorse gick jag in till min säng. Och där drömde jag nog den värsta mardrömmen ever. BLÖÖ

Ska snart fixa mig, sen ska jag och sophie ner till frisören. Lilla bebisen (9 år) ska klippa sig, och få en jättefin frisyr. Sedan ska jag möta upp jullanpullan. Det blir en mysig fika!

Efter det blir det röööööjj i mitt rum. Ska som sagt byta rum imorgon, och ska dessutom hjälpa syrran som flyttar ut!

Nu måste jag hoppa in i duschen och göra mig iordning.

Tjing!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0