och förresten!

VET NI VAD?  VET NI VAD? VET NI VAD? VET NI VAD? VET NI VAD?

Kent har släppt en ny singel, idag! Och den 6 november kommer nya skivan. yeeeeey!
De har kommit ut med datum för turnen nu dessutom! Så den 14 mars står jag inne på arenan och är lycklig.

Albumet kommer heta "RÖD" med 11 nya fina låtar. De har lagt ner sjuuukt mycket tid på denna skiva så jag hoppas att den blir lika bra som alla deras andra.

Låtlista:
1. 18:29-4
2. Taxmannen
3. Krossa Allt
4. Hjärta
5. Sjukhus
6. Vals För Satan (Din Vän Pessimisten)
7. Idioter
8. Svarta linjer
9. Ensamheten
10. Töntarna
11. Det Finns inga Ord


Och hur snygg är inte albumet?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Asbäst ;D Men det står på hemsidan att albumet släpps 6:e november ? Inte 16 oktober?

2009-10-05 @ 18:13:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

och förresten!

2009-10-05 @ 01:25:06
VET NI VAD?  VET NI VAD? VET NI VAD? VET NI VAD? VET NI VAD?

Kent har släppt en ny singel, idag! Och den 6 november kommer nya skivan. yeeeeey!
De har kommit ut med datum för turnen nu dessutom! Så den 14 mars står jag inne på arenan och är lycklig.

Albumet kommer heta "RÖD" med 11 nya fina låtar. De har lagt ner sjuuukt mycket tid på denna skiva så jag hoppas att den blir lika bra som alla deras andra.

Låtlista:
1. 18:29-4
2. Taxmannen
3. Krossa Allt
4. Hjärta
5. Sjukhus
6. Vals För Satan (Din Vän Pessimisten)
7. Idioter
8. Svarta linjer
9. Ensamheten
10. Töntarna
11. Det Finns inga Ord


Och hur snygg är inte albumet?!

Kommentarer

Postat av: Sara

Asbäst ;D Men det står på hemsidan att albumet släpps 6:e november ? Inte 16 oktober?

2009-10-05 @ 18:13:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

och förresten!

VET NI VAD?  VET NI VAD? VET NI VAD? VET NI VAD? VET NI VAD?

Kent har släppt en ny singel, idag! Och den 6 november kommer nya skivan. yeeeeey!
De har kommit ut med datum för turnen nu dessutom! Så den 14 mars står jag inne på arenan och är lycklig.

Albumet kommer heta "RÖD" med 11 nya fina låtar. De har lagt ner sjuuukt mycket tid på denna skiva så jag hoppas att den blir lika bra som alla deras andra.

Låtlista:
1. 18:29-4
2. Taxmannen
3. Krossa Allt
4. Hjärta
5. Sjukhus
6. Vals För Satan (Din Vän Pessimisten)
7. Idioter
8. Svarta linjer
9. Ensamheten
10. Töntarna
11. Det Finns inga Ord


Och hur snygg är inte albumet?!

Kommentarer
Postat av: Sara

Asbäst ;D Men det står på hemsidan att albumet släpps 6:e november ? Inte 16 oktober?

2009-10-05 @ 18:13:51
URL: http://dexedrinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0