nyss hemkommen

Efter en filmkväll. Det blev två skräckisar, drag me to hell och eden lake. Hemska och läskiga filmer!!!

Hatar att ta mig hem sent på kvällen! Något av det värsta och det som jag är mest rädd för är just att bli utsatt av tex en våldtäckt. Ren mardröm! Känner sån lättnad varje gång jag stänger min portdörr. hemma, äntligen hemma och säker. Och nu sitter jag i min säng. Kan det bli mer bättre? Tror inte det.

Ska sova nu snart, det blir jobb imorgon. Börjar 12 så jag får liten sovmorgon. Skönt! Sen får man hoppas på en rolig utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

nyss hemkommen

2009-10-10 @ 02:54:18
Efter en filmkväll. Det blev två skräckisar, drag me to hell och eden lake. Hemska och läskiga filmer!!!

Hatar att ta mig hem sent på kvällen! Något av det värsta och det som jag är mest rädd för är just att bli utsatt av tex en våldtäckt. Ren mardröm! Känner sån lättnad varje gång jag stänger min portdörr. hemma, äntligen hemma och säker. Och nu sitter jag i min säng. Kan det bli mer bättre? Tror inte det.

Ska sova nu snart, det blir jobb imorgon. Börjar 12 så jag får liten sovmorgon. Skönt! Sen får man hoppas på en rolig utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

nyss hemkommen

Efter en filmkväll. Det blev två skräckisar, drag me to hell och eden lake. Hemska och läskiga filmer!!!

Hatar att ta mig hem sent på kvällen! Något av det värsta och det som jag är mest rädd för är just att bli utsatt av tex en våldtäckt. Ren mardröm! Känner sån lättnad varje gång jag stänger min portdörr. hemma, äntligen hemma och säker. Och nu sitter jag i min säng. Kan det bli mer bättre? Tror inte det.

Ska sova nu snart, det blir jobb imorgon. Börjar 12 så jag får liten sovmorgon. Skönt! Sen får man hoppas på en rolig utgång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0