Nattsug!

Jag får alltid ett sådant sug för mat på kvällen, innan jag ska sova!

Jag har fått för mig att jag somnar lättare när jag har ätit lite, och visst stämmer det! Jag undrar bara varför. Jag måste sluta upp med det. Det är sjukt onödigt! Vad kan man göra istället och få tankarna på andra saker än just mat? hmm kanske:

* klippa, fila och måla naglarna?
* Plocka undan på rummet?
* Tvätta av sig sminket?
* Planera vad man ska ha på sig imorgon?
* Sitta och blogga?
* Dricka vatten?
* Ringa någon?
* Rensa datorn?
* Söka på äckliga saker på google?

aaaaaaaaaaaaaaah, give me foooooooood!

Ska iallafall börja med att se om en cigg kan stoppa suget lite sen är det bara att vänta till 00.20 då älskade seinfeld börjar. hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Nattsug!

2009-10-07 @ 23:54:00
Jag får alltid ett sådant sug för mat på kvällen, innan jag ska sova!

Jag har fått för mig att jag somnar lättare när jag har ätit lite, och visst stämmer det! Jag undrar bara varför. Jag måste sluta upp med det. Det är sjukt onödigt! Vad kan man göra istället och få tankarna på andra saker än just mat? hmm kanske:

* klippa, fila och måla naglarna?
* Plocka undan på rummet?
* Tvätta av sig sminket?
* Planera vad man ska ha på sig imorgon?
* Sitta och blogga?
* Dricka vatten?
* Ringa någon?
* Rensa datorn?
* Söka på äckliga saker på google?

aaaaaaaaaaaaaaah, give me foooooooood!

Ska iallafall börja med att se om en cigg kan stoppa suget lite sen är det bara att vänta till 00.20 då älskade seinfeld börjar. hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Nattsug!

Jag får alltid ett sådant sug för mat på kvällen, innan jag ska sova!

Jag har fått för mig att jag somnar lättare när jag har ätit lite, och visst stämmer det! Jag undrar bara varför. Jag måste sluta upp med det. Det är sjukt onödigt! Vad kan man göra istället och få tankarna på andra saker än just mat? hmm kanske:

* klippa, fila och måla naglarna?
* Plocka undan på rummet?
* Tvätta av sig sminket?
* Planera vad man ska ha på sig imorgon?
* Sitta och blogga?
* Dricka vatten?
* Ringa någon?
* Rensa datorn?
* Söka på äckliga saker på google?

aaaaaaaaaaaaaaah, give me foooooooood!

Ska iallafall börja med att se om en cigg kan stoppa suget lite sen är det bara att vänta till 00.20 då älskade seinfeld börjar. hohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0