Mitt nya motto; var glad och posetiv så ofta och mycket jag kan!



ska prova att tänka posetivt på absolut allting! När det blir negativt så ska jag bara vända på det. Undra om det går! Ska iallafall prova.
hohoho.

som tex:
Fan jag är jävla magsjuk. -Jag ska vara glad att det inte blev värre som tex svininfluensan!
Upp tidigt imorgon, alltså ingen sovmorgon. -Jag ska tjäna pengar istället för att sova bort en hel dag!
Har inga pengar trotts att jag jobbar och sliter. -Destu mer pengar till resan, destu bättre, roligare och mysigare blir den med min andra halva.
Jag saknar emma som är i paris, i en hel jävla vecka till. -Hon har det helt underbart och mysigt i ofattbara Paris! och jag har dessutom min fina julia hemma:)

Kommentarer
Postat av: SpiritSings

Helt rätt! Fortsätt så!

:-)

Mvh,

SS

2009-10-06 @ 19:51:05
URL: http://stellaspiritsingsscott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Mitt nya motto; var glad och posetiv så ofta och mycket jag kan!

2009-10-05 @ 23:15:31


ska prova att tänka posetivt på absolut allting! När det blir negativt så ska jag bara vända på det. Undra om det går! Ska iallafall prova.
hohoho.

som tex:
Fan jag är jävla magsjuk. -Jag ska vara glad att det inte blev värre som tex svininfluensan!
Upp tidigt imorgon, alltså ingen sovmorgon. -Jag ska tjäna pengar istället för att sova bort en hel dag!
Har inga pengar trotts att jag jobbar och sliter. -Destu mer pengar till resan, destu bättre, roligare och mysigare blir den med min andra halva.
Jag saknar emma som är i paris, i en hel jävla vecka till. -Hon har det helt underbart och mysigt i ofattbara Paris! och jag har dessutom min fina julia hemma:)

Kommentarer

Postat av: SpiritSings

Helt rätt! Fortsätt så!

:-)

Mvh,

SS

2009-10-06 @ 19:51:05
URL: http://stellaspiritsingsscott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Mitt nya motto; var glad och posetiv så ofta och mycket jag kan!



ska prova att tänka posetivt på absolut allting! När det blir negativt så ska jag bara vända på det. Undra om det går! Ska iallafall prova.
hohoho.

som tex:
Fan jag är jävla magsjuk. -Jag ska vara glad att det inte blev värre som tex svininfluensan!
Upp tidigt imorgon, alltså ingen sovmorgon. -Jag ska tjäna pengar istället för att sova bort en hel dag!
Har inga pengar trotts att jag jobbar och sliter. -Destu mer pengar till resan, destu bättre, roligare och mysigare blir den med min andra halva.
Jag saknar emma som är i paris, i en hel jävla vecka till. -Hon har det helt underbart och mysigt i ofattbara Paris! och jag har dessutom min fina julia hemma:)

Kommentarer
Postat av: SpiritSings

Helt rätt! Fortsätt så!

:-)

Mvh,

SS

2009-10-06 @ 19:51:05
URL: http://stellaspiritsingsscott.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0