måndag

ååh, jag saknar sönder mig nu. Emil kom hit NU! Var du tvungen att glömma din plånbok i bilen?:P

Ajja, snart blir det till att plocka undan i rummet och sedan duscha osv, sen kommer då hjärtat och då blir det många pussar!

Just nu vet jag bara inte hur jag får energi till att gå upp från sängen och börja städa, vad kan vara tråkigare än att just städa? Jag får prega in alla kläder i garderoben och gömma allting under sängen, det blir ändå att byta rum om någon vecka!:)
Nu ska jag iallafall kolla klart på gossip girl. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

måndag

2009-10-19 @ 14:30:23
ååh, jag saknar sönder mig nu. Emil kom hit NU! Var du tvungen att glömma din plånbok i bilen?:P

Ajja, snart blir det till att plocka undan i rummet och sedan duscha osv, sen kommer då hjärtat och då blir det många pussar!

Just nu vet jag bara inte hur jag får energi till att gå upp från sängen och börja städa, vad kan vara tråkigare än att just städa? Jag får prega in alla kläder i garderoben och gömma allting under sängen, det blir ändå att byta rum om någon vecka!:)
Nu ska jag iallafall kolla klart på gossip girl. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

måndag

ååh, jag saknar sönder mig nu. Emil kom hit NU! Var du tvungen att glömma din plånbok i bilen?:P

Ajja, snart blir det till att plocka undan i rummet och sedan duscha osv, sen kommer då hjärtat och då blir det många pussar!

Just nu vet jag bara inte hur jag får energi till att gå upp från sängen och börja städa, vad kan vara tråkigare än att just städa? Jag får prega in alla kläder i garderoben och gömma allting under sängen, det blir ändå att byta rum om någon vecka!:)
Nu ska jag iallafall kolla klart på gossip girl. Tjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0