lit update!

Iförrigår bokade jag och emil en resa, men det kändes inte helt rätt det vi bokade så vi kollade lite till, så igår bokade vi till tenneriffa. Ett nyrenoverat hotell som öppnar nu i november! Kommer bli super mysigt.
Så den 29/11 åker vi iväg och är borta två veckor framöver! :D

Är redan nervös efter flygningen. 6 TIMMAR FLYGRESA!! ååh. Kommer svimma så nervös jag kommer vara. Hatar att flyga. Kan nästan käka bajs för att slippa. Jo det kan jag nog nu när jag tänker efter!


Igår var jag, emma, pierre, julia, emil och dino hemma hos julia. Vi åt tacos och chillade, myspys!

Nu kom jag precis hem ifrån österlen. Min mormor fyllde 65 så det var lite kalas med gooood mad!
Det öööööös regnar ute nu, sjukt mysigt! :)


Jag och min fina och underbara mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

lit update!

2009-10-03 @ 21:38:07

Iförrigår bokade jag och emil en resa, men det kändes inte helt rätt det vi bokade så vi kollade lite till, så igår bokade vi till tenneriffa. Ett nyrenoverat hotell som öppnar nu i november! Kommer bli super mysigt.
Så den 29/11 åker vi iväg och är borta två veckor framöver! :D

Är redan nervös efter flygningen. 6 TIMMAR FLYGRESA!! ååh. Kommer svimma så nervös jag kommer vara. Hatar att flyga. Kan nästan käka bajs för att slippa. Jo det kan jag nog nu när jag tänker efter!


Igår var jag, emma, pierre, julia, emil och dino hemma hos julia. Vi åt tacos och chillade, myspys!

Nu kom jag precis hem ifrån österlen. Min mormor fyllde 65 så det var lite kalas med gooood mad!
Det öööööös regnar ute nu, sjukt mysigt! :)


Jag och min fina och underbara mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

lit update!

Iförrigår bokade jag och emil en resa, men det kändes inte helt rätt det vi bokade så vi kollade lite till, så igår bokade vi till tenneriffa. Ett nyrenoverat hotell som öppnar nu i november! Kommer bli super mysigt.
Så den 29/11 åker vi iväg och är borta två veckor framöver! :D

Är redan nervös efter flygningen. 6 TIMMAR FLYGRESA!! ååh. Kommer svimma så nervös jag kommer vara. Hatar att flyga. Kan nästan käka bajs för att slippa. Jo det kan jag nog nu när jag tänker efter!


Igår var jag, emma, pierre, julia, emil och dino hemma hos julia. Vi åt tacos och chillade, myspys!

Nu kom jag precis hem ifrån österlen. Min mormor fyllde 65 så det var lite kalas med gooood mad!
Det öööööös regnar ute nu, sjukt mysigt! :)


Jag och min fina och underbara mormor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0