Ikväll blev det idol och lite packning

Det blev mys med familjen, kollade på idol och hade roligt. Har precis hjälpt josse att packa lite smått. Hon har maaassor kvar och det är brottom, flytten blir av imorgon! Idag sover hon sin sista natt hemma hos mammsen och pappsen. Sen lever hon samboliv. Kul för henne! Men samtidigt lite sorligt också... Kommer sakna henne massor, och framförallt alla hennes kläder, smink osv :P

Imorgon ska jag ta tag i mig själv och verkligen se till att mitt rum blir fixat!! Har sååå mycket att göra. Sen på kvällen blir det ju halloween festen, sen blir det en massa flytt på söndagen också. Om jag hinner följer jag med baby till hans mormor en stund också. FULLA RULLAR HELA HELGEN!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ikväll blev det idol och lite packning

2009-10-30 @ 23:49:02

Det blev mys med familjen, kollade på idol och hade roligt. Har precis hjälpt josse att packa lite smått. Hon har maaassor kvar och det är brottom, flytten blir av imorgon! Idag sover hon sin sista natt hemma hos mammsen och pappsen. Sen lever hon samboliv. Kul för henne! Men samtidigt lite sorligt också... Kommer sakna henne massor, och framförallt alla hennes kläder, smink osv :P

Imorgon ska jag ta tag i mig själv och verkligen se till att mitt rum blir fixat!! Har sååå mycket att göra. Sen på kvällen blir det ju halloween festen, sen blir det en massa flytt på söndagen också. Om jag hinner följer jag med baby till hans mormor en stund också. FULLA RULLAR HELA HELGEN!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ikväll blev det idol och lite packning

Det blev mys med familjen, kollade på idol och hade roligt. Har precis hjälpt josse att packa lite smått. Hon har maaassor kvar och det är brottom, flytten blir av imorgon! Idag sover hon sin sista natt hemma hos mammsen och pappsen. Sen lever hon samboliv. Kul för henne! Men samtidigt lite sorligt också... Kommer sakna henne massor, och framförallt alla hennes kläder, smink osv :P

Imorgon ska jag ta tag i mig själv och verkligen se till att mitt rum blir fixat!! Har sååå mycket att göra. Sen på kvällen blir det ju halloween festen, sen blir det en massa flytt på söndagen också. Om jag hinner följer jag med baby till hans mormor en stund också. FULLA RULLAR HELA HELGEN!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0