Helg planer

Är riktigt taggad inför helgen. Ska dock jobba både fredag och lördag, men jag behöver pengarna!

Imorgon efter jobbet möter jag upp Julia sedan ska vi hem till emil, där det blir en myskväll med skräckfilm osv! På lördag ska jag först jobba, sen blir det utgång. som jag har lägntat! Det var riktigt länge sedan jag var ute, jag bara jobbar och jobbar känns det som. Iallafall på helgerna. Men nu ska jag se till att jag är taggad och glad på lördag så det blir en nice kväll. Dessutom kommer emma hem tomorroooowww!:D

Nej, nu ska jag stänga av datorn, batteriet dör till och med när som helst. Pussis

Kommentarer
Postat av: Dino

ALLA KOMMER KISSA PÅ SIG I SINA FETA ULL-TROSOR!

2009-10-08 @ 23:42:52
URL: http://www.muftic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Helg planer

2009-10-08 @ 20:09:49
Är riktigt taggad inför helgen. Ska dock jobba både fredag och lördag, men jag behöver pengarna!

Imorgon efter jobbet möter jag upp Julia sedan ska vi hem till emil, där det blir en myskväll med skräckfilm osv! På lördag ska jag först jobba, sen blir det utgång. som jag har lägntat! Det var riktigt länge sedan jag var ute, jag bara jobbar och jobbar känns det som. Iallafall på helgerna. Men nu ska jag se till att jag är taggad och glad på lördag så det blir en nice kväll. Dessutom kommer emma hem tomorroooowww!:D

Nej, nu ska jag stänga av datorn, batteriet dör till och med när som helst. Pussis

Kommentarer

Postat av: Dino

ALLA KOMMER KISSA PÅ SIG I SINA FETA ULL-TROSOR!

2009-10-08 @ 23:42:52
URL: http://www.muftic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Helg planer

Är riktigt taggad inför helgen. Ska dock jobba både fredag och lördag, men jag behöver pengarna!

Imorgon efter jobbet möter jag upp Julia sedan ska vi hem till emil, där det blir en myskväll med skräckfilm osv! På lördag ska jag först jobba, sen blir det utgång. som jag har lägntat! Det var riktigt länge sedan jag var ute, jag bara jobbar och jobbar känns det som. Iallafall på helgerna. Men nu ska jag se till att jag är taggad och glad på lördag så det blir en nice kväll. Dessutom kommer emma hem tomorroooowww!:D

Nej, nu ska jag stänga av datorn, batteriet dör till och med när som helst. Pussis

Kommentarer
Postat av: Dino

ALLA KOMMER KISSA PÅ SIG I SINA FETA ULL-TROSOR!

2009-10-08 @ 23:42:52
URL: http://www.muftic.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0