Har haft en mysig dag!

Idag blev man väckt vid klockan 10! Var dödstrött!!!! Hade bara sovit 4 timmar ungefär. Jag sov en liten stund till, sedan fick jag gå upp.

Fixade iordning mig och sedan gick jag och mina två småsyskon till kockums! Där blev det bad och bastu. Kom hem och maten stog på bordet, det blev lasange! muuuuuums. Nu har jag precis duschat och jag bara lägntar tills senare ikväll då jag kan gå och lägga mig. Är verkligen dödstrött. Helt galet. Kan knappt hålla upp mina ögon, hohoh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Har haft en mysig dag!

2009-10-28 @ 18:13:36
Idag blev man väckt vid klockan 10! Var dödstrött!!!! Hade bara sovit 4 timmar ungefär. Jag sov en liten stund till, sedan fick jag gå upp.

Fixade iordning mig och sedan gick jag och mina två småsyskon till kockums! Där blev det bad och bastu. Kom hem och maten stog på bordet, det blev lasange! muuuuuums. Nu har jag precis duschat och jag bara lägntar tills senare ikväll då jag kan gå och lägga mig. Är verkligen dödstrött. Helt galet. Kan knappt hålla upp mina ögon, hohoh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Har haft en mysig dag!

Idag blev man väckt vid klockan 10! Var dödstrött!!!! Hade bara sovit 4 timmar ungefär. Jag sov en liten stund till, sedan fick jag gå upp.

Fixade iordning mig och sedan gick jag och mina två småsyskon till kockums! Där blev det bad och bastu. Kom hem och maten stog på bordet, det blev lasange! muuuuuums. Nu har jag precis duschat och jag bara lägntar tills senare ikväll då jag kan gå och lägga mig. Är verkligen dödstrött. Helt galet. Kan knappt hålla upp mina ögon, hohoh!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0