FULL RULLE

Håller på med flytt och grejjer. Byta rum, ta ner en vägg osv! Känner hur stressad jag är! Måste hinne fixa mig tills ikväll, och innan jag kan börja med det så måste väggen vara nere, och byta rum!

Men just nu kan jag inte göra särskillt mycket medens pappa tar ner väggen. Jobbigt!
Dessutom vaknade jag upp med världens värk i halsen och min hand har blivit ännu värre. Har stukat den eller något annat skit för ett bra tag sen, men det gör ont lite då och då, men nu kan jag knappt skriva på tangentbordet nu när jag skriver:P

NU SKA JAG FÖRSÖKA HJÄLPA TILL MED NÅGONTING! dööör snart av stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

FULL RULLE

2009-10-31 @ 15:44:43

Håller på med flytt och grejjer. Byta rum, ta ner en vägg osv! Känner hur stressad jag är! Måste hinne fixa mig tills ikväll, och innan jag kan börja med det så måste väggen vara nere, och byta rum!

Men just nu kan jag inte göra särskillt mycket medens pappa tar ner väggen. Jobbigt!
Dessutom vaknade jag upp med världens värk i halsen och min hand har blivit ännu värre. Har stukat den eller något annat skit för ett bra tag sen, men det gör ont lite då och då, men nu kan jag knappt skriva på tangentbordet nu när jag skriver:P

NU SKA JAG FÖRSÖKA HJÄLPA TILL MED NÅGONTING! dööör snart av stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

FULL RULLE

Håller på med flytt och grejjer. Byta rum, ta ner en vägg osv! Känner hur stressad jag är! Måste hinne fixa mig tills ikväll, och innan jag kan börja med det så måste väggen vara nere, och byta rum!

Men just nu kan jag inte göra särskillt mycket medens pappa tar ner väggen. Jobbigt!
Dessutom vaknade jag upp med världens värk i halsen och min hand har blivit ännu värre. Har stukat den eller något annat skit för ett bra tag sen, men det gör ont lite då och då, men nu kan jag knappt skriva på tangentbordet nu när jag skriver:P

NU SKA JAG FÖRSÖKA HJÄLPA TILL MED NÅGONTING! dööör snart av stress!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0