Fina hårfärger!









Jag har färgat mitt hår sedan jag var 14-15. Det har gått så långt att jag kunde färga upp till 2 gånger i veckan, så ni kan ju tänka er hur mycket jag skadade mitt eget hår! Älskar att fixa och prova nya färger osv! Idag ångrar jag mig djupt och vill mer eller mindra ha tillbaka min egenhårfärg och sedan börja om på nytt. Men samtidigt har jag verkligen skött och lagt ner mycket på att reperera håret på djupet. Min frisör är super duktig!
Just nu slingar jag bara min utväxt, vilket blir ytterst sällan. Mitt hår är på rehab! haha. Mitt "hårfärgs-mål" är att få som på den bilden på sarah jessica parker, och sedan de bilder under. Verkligen en drömfärg enligt mig. Och dessutom snarlik min egna!
Men en vacker dag, då jag blir extra modig och vågar, vill jag ha rött hår! Så otroligt snyggt!

Nu lägntar jag extra mycket tills jag börjar på h-akademin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Fina hårfärger!

2009-10-27 @ 22:20:18









Jag har färgat mitt hår sedan jag var 14-15. Det har gått så långt att jag kunde färga upp till 2 gånger i veckan, så ni kan ju tänka er hur mycket jag skadade mitt eget hår! Älskar att fixa och prova nya färger osv! Idag ångrar jag mig djupt och vill mer eller mindra ha tillbaka min egenhårfärg och sedan börja om på nytt. Men samtidigt har jag verkligen skött och lagt ner mycket på att reperera håret på djupet. Min frisör är super duktig!
Just nu slingar jag bara min utväxt, vilket blir ytterst sällan. Mitt hår är på rehab! haha. Mitt "hårfärgs-mål" är att få som på den bilden på sarah jessica parker, och sedan de bilder under. Verkligen en drömfärg enligt mig. Och dessutom snarlik min egna!
Men en vacker dag, då jag blir extra modig och vågar, vill jag ha rött hår! Så otroligt snyggt!

Nu lägntar jag extra mycket tills jag börjar på h-akademin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Fina hårfärger!









Jag har färgat mitt hår sedan jag var 14-15. Det har gått så långt att jag kunde färga upp till 2 gånger i veckan, så ni kan ju tänka er hur mycket jag skadade mitt eget hår! Älskar att fixa och prova nya färger osv! Idag ångrar jag mig djupt och vill mer eller mindra ha tillbaka min egenhårfärg och sedan börja om på nytt. Men samtidigt har jag verkligen skött och lagt ner mycket på att reperera håret på djupet. Min frisör är super duktig!
Just nu slingar jag bara min utväxt, vilket blir ytterst sällan. Mitt hår är på rehab! haha. Mitt "hårfärgs-mål" är att få som på den bilden på sarah jessica parker, och sedan de bilder under. Verkligen en drömfärg enligt mig. Och dessutom snarlik min egna!
Men en vacker dag, då jag blir extra modig och vågar, vill jag ha rött hår! Så otroligt snyggt!

Nu lägntar jag extra mycket tills jag börjar på h-akademin!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0