etage igår!

Vi har alltid roligt på etage, speciellt jag iallafall! Vi dansade som fan och svetten rann! haha

Skitroligt att se hur killarna dansar och verkligen försöker, för de ser bara sjukt weird ut! Speciellt slipsepellen med glasögonen haha. Fy fan vad roligt det var när julle drog i hans slips på dansgolvet, han blev helt till sig och stalkade oss, haha. Jissseeeees! Nice kväll helt änkelt!
Men något som jag störde mig på sjukt mycket var alla dessa småttingar som sprang runt där, kändes bara löjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

etage igår!

2009-10-27 @ 14:46:47

Vi har alltid roligt på etage, speciellt jag iallafall! Vi dansade som fan och svetten rann! haha

Skitroligt att se hur killarna dansar och verkligen försöker, för de ser bara sjukt weird ut! Speciellt slipsepellen med glasögonen haha. Fy fan vad roligt det var när julle drog i hans slips på dansgolvet, han blev helt till sig och stalkade oss, haha. Jissseeeees! Nice kväll helt änkelt!
Men något som jag störde mig på sjukt mycket var alla dessa småttingar som sprang runt där, kändes bara löjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

etage igår!

Vi har alltid roligt på etage, speciellt jag iallafall! Vi dansade som fan och svetten rann! haha

Skitroligt att se hur killarna dansar och verkligen försöker, för de ser bara sjukt weird ut! Speciellt slipsepellen med glasögonen haha. Fy fan vad roligt det var när julle drog i hans slips på dansgolvet, han blev helt till sig och stalkade oss, haha. Jissseeeees! Nice kväll helt änkelt!
Men något som jag störde mig på sjukt mycket var alla dessa småttingar som sprang runt där, kändes bara löjligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0