en händelserik söndag, för engångs skull!

Fikade med Julia i stan, sedan hem och åt middag. Efter det bokade vi biljetter till bio. Allt om min syster.
Viste ingenting om filmen mer än att cameron diaz var med i den, och yeeey tänkte jag. Älskar henne och hon brukar alltid göra så roliga och underbara filmer.
Men när vi väl sitter där inne på bion och ser filmen så märker jag att det är typ väääärldens snyfft film.. Handlade om en cancersjuk tjej som kämpade genom det svåra.
ALLA satt och grät och jag satt och undrade om jag var onormal för att jag inte kunde gråta. Det blev tyst i salongen och jag råkade ge världens suck medens resten stor tjöt. Kände mig taskig!
Satt i ungefär en timme och hade "deppigt" på tungan och kände hur jag så hemskt gärna hade velat luta mig bredvid julia och säga "deppigt" högt. Men då hade jag nog varit en onormal människa!

Nej, filmen var bra, men absolut ingen biofilm. Både jag och Julia har nog aldrig kännt oss så obekväma någonsin. Gråta kan man göra hemma!

Har precis kollat på nya the hills, och fy faaaaaaaan vad jag inte gillar kristin. Vill ge henne en smäll! Gaaah. Sådana tjejer borde man låsa in eller lämna över på slakt. Sry, but i don´t like that kind of girls.

Imorgon blir det jobb, så det blir en tidig uppgång för mig. Om snart 7 timmar ska jag stiga upp från sängen min och börja göra mig iordning. Det är DEPPIGT om nått! Men i neeeeed caaaaash, som fan! Så det blir askalaas.

Nattinatti, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

en händelserik söndag, för engångs skull!

2009-10-05 @ 01:17:07
Fikade med Julia i stan, sedan hem och åt middag. Efter det bokade vi biljetter till bio. Allt om min syster.
Viste ingenting om filmen mer än att cameron diaz var med i den, och yeeey tänkte jag. Älskar henne och hon brukar alltid göra så roliga och underbara filmer.
Men när vi väl sitter där inne på bion och ser filmen så märker jag att det är typ väääärldens snyfft film.. Handlade om en cancersjuk tjej som kämpade genom det svåra.
ALLA satt och grät och jag satt och undrade om jag var onormal för att jag inte kunde gråta. Det blev tyst i salongen och jag råkade ge världens suck medens resten stor tjöt. Kände mig taskig!
Satt i ungefär en timme och hade "deppigt" på tungan och kände hur jag så hemskt gärna hade velat luta mig bredvid julia och säga "deppigt" högt. Men då hade jag nog varit en onormal människa!

Nej, filmen var bra, men absolut ingen biofilm. Både jag och Julia har nog aldrig kännt oss så obekväma någonsin. Gråta kan man göra hemma!

Har precis kollat på nya the hills, och fy faaaaaaaan vad jag inte gillar kristin. Vill ge henne en smäll! Gaaah. Sådana tjejer borde man låsa in eller lämna över på slakt. Sry, but i don´t like that kind of girls.

Imorgon blir det jobb, så det blir en tidig uppgång för mig. Om snart 7 timmar ska jag stiga upp från sängen min och börja göra mig iordning. Det är DEPPIGT om nått! Men i neeeeed caaaaash, som fan! Så det blir askalaas.

Nattinatti, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

en händelserik söndag, för engångs skull!

Fikade med Julia i stan, sedan hem och åt middag. Efter det bokade vi biljetter till bio. Allt om min syster.
Viste ingenting om filmen mer än att cameron diaz var med i den, och yeeey tänkte jag. Älskar henne och hon brukar alltid göra så roliga och underbara filmer.
Men när vi väl sitter där inne på bion och ser filmen så märker jag att det är typ väääärldens snyfft film.. Handlade om en cancersjuk tjej som kämpade genom det svåra.
ALLA satt och grät och jag satt och undrade om jag var onormal för att jag inte kunde gråta. Det blev tyst i salongen och jag råkade ge världens suck medens resten stor tjöt. Kände mig taskig!
Satt i ungefär en timme och hade "deppigt" på tungan och kände hur jag så hemskt gärna hade velat luta mig bredvid julia och säga "deppigt" högt. Men då hade jag nog varit en onormal människa!

Nej, filmen var bra, men absolut ingen biofilm. Både jag och Julia har nog aldrig kännt oss så obekväma någonsin. Gråta kan man göra hemma!

Har precis kollat på nya the hills, och fy faaaaaaaan vad jag inte gillar kristin. Vill ge henne en smäll! Gaaah. Sådana tjejer borde man låsa in eller lämna över på slakt. Sry, but i don´t like that kind of girls.

Imorgon blir det jobb, så det blir en tidig uppgång för mig. Om snart 7 timmar ska jag stiga upp från sängen min och börja göra mig iordning. Det är DEPPIGT om nått! Men i neeeeed caaaaash, som fan! Så det blir askalaas.

Nattinatti, ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0