Dagens

DAGENS HUMÖR: just nu, kär och lycklig! Men vem vet hur mitt humör är om 10 min..
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis och linne
DAGENS MUSIK: Pete Yorn
DAGENS SAKNAD: eeeeh, egen lägenhet typ
DAGENS LÄNGTAN: att emil ska komma hem från jobbet, och plastik pogrammet på tv som börjar ikv:P
DAGENS HAT: att balsamet nästan är slut
DAGENS VILL: de duu
DAGENS VILLE INTE: finns ingenting jag inte vill göra, men pallar faktiskt inte duscha just nu iallafall!
DAGENS MYS: ikväll;)
DAGENS GÅ UPP: först vid halv 10 sedan vid halv tre haha
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: att någon dör?
DAGENS JAG ÄR: pirr i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Dagens

2009-10-20 @ 16:39:46
DAGENS HUMÖR: just nu, kär och lycklig! Men vem vet hur mitt humör är om 10 min..
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis och linne
DAGENS MUSIK: Pete Yorn
DAGENS SAKNAD: eeeeh, egen lägenhet typ
DAGENS LÄNGTAN: att emil ska komma hem från jobbet, och plastik pogrammet på tv som börjar ikv:P
DAGENS HAT: att balsamet nästan är slut
DAGENS VILL: de duu
DAGENS VILLE INTE: finns ingenting jag inte vill göra, men pallar faktiskt inte duscha just nu iallafall!
DAGENS MYS: ikväll;)
DAGENS GÅ UPP: först vid halv 10 sedan vid halv tre haha
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: att någon dör?
DAGENS JAG ÄR: pirr i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Dagens

DAGENS HUMÖR: just nu, kär och lycklig! Men vem vet hur mitt humör är om 10 min..
DAGENS KLÄDSEL: Mjukis och linne
DAGENS MUSIK: Pete Yorn
DAGENS SAKNAD: eeeeh, egen lägenhet typ
DAGENS LÄNGTAN: att emil ska komma hem från jobbet, och plastik pogrammet på tv som börjar ikv:P
DAGENS HAT: att balsamet nästan är slut
DAGENS VILL: de duu
DAGENS VILLE INTE: finns ingenting jag inte vill göra, men pallar faktiskt inte duscha just nu iallafall!
DAGENS MYS: ikväll;)
DAGENS GÅ UPP: först vid halv 10 sedan vid halv tre haha
DAGENS VILL VERKLIGEN INTE: att någon dör?
DAGENS JAG ÄR: pirr i magen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0