crazy night

Kvällen började med att jag mötte upp emma, sedan åkte vi hem till Julia! Där blev det en del drickande, och sedan tog vi oss in till stan. Stack till buddah och detta var verkligen sista gången jag någonsin går dit. Har sagt det nu varje gång men lyckas alltid dra mig dit iallafall. Hatar buddah!
Men jag hade det roligt med mina babes!:) Vid tre tiden åkte jag hem till emil, och här var det fest för fulla rullar. Jag som lägntade efter att bara gå och lägga mig haha, så satt uppe ett tag till och drack lite, och det märker man av nu som fan. Jävla baksmälla!

Emil är och kollar på bandymatch nu, och jag orkade verkligen inte följa med så jag glor på tv osv nu bara, sköntskönt!

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.

hyyyyyrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

crazy night

2009-10-11 @ 18:44:22
Kvällen började med att jag mötte upp emma, sedan åkte vi hem till Julia! Där blev det en del drickande, och sedan tog vi oss in till stan. Stack till buddah och detta var verkligen sista gången jag någonsin går dit. Har sagt det nu varje gång men lyckas alltid dra mig dit iallafall. Hatar buddah!
Men jag hade det roligt med mina babes!:) Vid tre tiden åkte jag hem till emil, och här var det fest för fulla rullar. Jag som lägntade efter att bara gå och lägga mig haha, så satt uppe ett tag till och drack lite, och det märker man av nu som fan. Jävla baksmälla!

Emil är och kollar på bandymatch nu, och jag orkade verkligen inte följa med så jag glor på tv osv nu bara, sköntskönt!

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.

hyyyyyrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

crazy night

Kvällen började med att jag mötte upp emma, sedan åkte vi hem till Julia! Där blev det en del drickande, och sedan tog vi oss in till stan. Stack till buddah och detta var verkligen sista gången jag någonsin går dit. Har sagt det nu varje gång men lyckas alltid dra mig dit iallafall. Hatar buddah!
Men jag hade det roligt med mina babes!:) Vid tre tiden åkte jag hem till emil, och här var det fest för fulla rullar. Jag som lägntade efter att bara gå och lägga mig haha, så satt uppe ett tag till och drack lite, och det märker man av nu som fan. Jävla baksmälla!

Emil är och kollar på bandymatch nu, och jag orkade verkligen inte följa med så jag glor på tv osv nu bara, sköntskönt!

Nu ska jag fortsätta att kolla på tv.

hyyyyyrs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0