Beautiful ones

Vid 12 ringde julia mig, hon fick ringa och ringa innan jag vaknade. Var helt lost! Hon gick mot mig och sedan gjorde jag mig iordning och vi gick in till stan.
Vi gick runt och kollade lite överallt och självklart blev det en fika.
Kollade inne på lager house och fyfan vad jag vill flytta hemifrån NU!  Lager house har sjukt bra saker. Billigt och snyggt! H&M har även väldigt fina saker, vilket jag inte skulle tro när jag först fick höra att de skulle ha heminrednings prylar. Men det är välidigt fräsht och snyggt!

Efter stan kom jag hem och det blev spagetti och köttfärsås på middagsbordet. mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Beautiful ones

2009-10-08 @ 18:25:41
Vid 12 ringde julia mig, hon fick ringa och ringa innan jag vaknade. Var helt lost! Hon gick mot mig och sedan gjorde jag mig iordning och vi gick in till stan.
Vi gick runt och kollade lite överallt och självklart blev det en fika.
Kollade inne på lager house och fyfan vad jag vill flytta hemifrån NU!  Lager house har sjukt bra saker. Billigt och snyggt! H&M har även väldigt fina saker, vilket jag inte skulle tro när jag först fick höra att de skulle ha heminrednings prylar. Men det är välidigt fräsht och snyggt!

Efter stan kom jag hem och det blev spagetti och köttfärsås på middagsbordet. mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Beautiful ones

Vid 12 ringde julia mig, hon fick ringa och ringa innan jag vaknade. Var helt lost! Hon gick mot mig och sedan gjorde jag mig iordning och vi gick in till stan.
Vi gick runt och kollade lite överallt och självklart blev det en fika.
Kollade inne på lager house och fyfan vad jag vill flytta hemifrån NU!  Lager house har sjukt bra saker. Billigt och snyggt! H&M har även väldigt fina saker, vilket jag inte skulle tro när jag först fick höra att de skulle ha heminrednings prylar. Men det är välidigt fräsht och snyggt!

Efter stan kom jag hem och det blev spagetti och köttfärsås på middagsbordet. mums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0