bad mood

Mitt humör är så hmm.. finns inget ord för att beskriva det rätt. Jag vet inte riktigt vad jag lider av men mitt humör förstör så mycket. Försår inte hur jag kan drabbas så mycket som jag gör. Är detta svår pms eller lider jag av nått annat sjukt?

Jag känner panik och ångest, speciellt när jag ska sova. Igår kollade jag och emil på tv och medens vi kollade så somnade jag. Han släckte ner och det blev dags för sleeeping time. När emil håller på att somna så blir jag piggare och känner hur ångesten bryter ut och jag fick ont i hela kroppen. Kunde verkligen inte somna. Det slutade med att jag somnade klockan sju i morse.

Detta händer ofta! Jag får panik av att ligga och försöka somna, för då tänker jag på allting och verkligen allt jag inte ska tänka på. Kan börja gråta av minsta lilla sak. Sen är jag på dåligt humör resten av nästa dag. Så hela denna dagen har varit skit egentligen. Jag skämms faktiskt. Jag känner mig löjlig och riktigt mesig. Varför låter jag mina tankar styra mitt humör så mycket. Känner mig som en psykisk störd tjej.

Jaja, nog prat och det just nu.
Fick hem lite saker idag som jag har beställt! Ny bikini och så, nice nice. Nu vill jag bort, två veckor lågnt bort från allt med mitt hjärta. Gud vad vi lägntar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

bad mood

2009-10-13 @ 19:05:06

Mitt humör är så hmm.. finns inget ord för att beskriva det rätt. Jag vet inte riktigt vad jag lider av men mitt humör förstör så mycket. Försår inte hur jag kan drabbas så mycket som jag gör. Är detta svår pms eller lider jag av nått annat sjukt?

Jag känner panik och ångest, speciellt när jag ska sova. Igår kollade jag och emil på tv och medens vi kollade så somnade jag. Han släckte ner och det blev dags för sleeeping time. När emil håller på att somna så blir jag piggare och känner hur ångesten bryter ut och jag fick ont i hela kroppen. Kunde verkligen inte somna. Det slutade med att jag somnade klockan sju i morse.

Detta händer ofta! Jag får panik av att ligga och försöka somna, för då tänker jag på allting och verkligen allt jag inte ska tänka på. Kan börja gråta av minsta lilla sak. Sen är jag på dåligt humör resten av nästa dag. Så hela denna dagen har varit skit egentligen. Jag skämms faktiskt. Jag känner mig löjlig och riktigt mesig. Varför låter jag mina tankar styra mitt humör så mycket. Känner mig som en psykisk störd tjej.

Jaja, nog prat och det just nu.
Fick hem lite saker idag som jag har beställt! Ny bikini och så, nice nice. Nu vill jag bort, två veckor lågnt bort från allt med mitt hjärta. Gud vad vi lägntar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

bad mood

Mitt humör är så hmm.. finns inget ord för att beskriva det rätt. Jag vet inte riktigt vad jag lider av men mitt humör förstör så mycket. Försår inte hur jag kan drabbas så mycket som jag gör. Är detta svår pms eller lider jag av nått annat sjukt?

Jag känner panik och ångest, speciellt när jag ska sova. Igår kollade jag och emil på tv och medens vi kollade så somnade jag. Han släckte ner och det blev dags för sleeeping time. När emil håller på att somna så blir jag piggare och känner hur ångesten bryter ut och jag fick ont i hela kroppen. Kunde verkligen inte somna. Det slutade med att jag somnade klockan sju i morse.

Detta händer ofta! Jag får panik av att ligga och försöka somna, för då tänker jag på allting och verkligen allt jag inte ska tänka på. Kan börja gråta av minsta lilla sak. Sen är jag på dåligt humör resten av nästa dag. Så hela denna dagen har varit skit egentligen. Jag skämms faktiskt. Jag känner mig löjlig och riktigt mesig. Varför låter jag mina tankar styra mitt humör så mycket. Känner mig som en psykisk störd tjej.

Jaja, nog prat och det just nu.
Fick hem lite saker idag som jag har beställt! Ny bikini och så, nice nice. Nu vill jag bort, två veckor lågnt bort från allt med mitt hjärta. Gud vad vi lägntar! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0