assså vafan! nu är jag riktigt sur

Ända sedan jag såg twilight för första gången på bi så har vi sagt att vi MÅSTE se tvåan på premiären. Jag har seriöst räknat ner dagar och varit sjukt insatt. Gick in idag på sf för att kolla läget, och vad tror ni jag får syn på??? JO ATT ALLA JÄVLA PREMIÄR BILJETTER REDAN ÄR SLUTSÅLDA! Vad fan har vi gjort, sovit!?! Hur kunde inte vi veta att premiärbiljetterna har släppts? Så sjukt tråkigt.

Dessutom är det en New moon kväll, 4 tim och 30 min. Vad kan möjligtvis hända under dom 4 tim och 30 min?? ÅH:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

assså vafan! nu är jag riktigt sur

2009-10-23 @ 18:55:24
Ända sedan jag såg twilight för första gången på bi så har vi sagt att vi MÅSTE se tvåan på premiären. Jag har seriöst räknat ner dagar och varit sjukt insatt. Gick in idag på sf för att kolla läget, och vad tror ni jag får syn på??? JO ATT ALLA JÄVLA PREMIÄR BILJETTER REDAN ÄR SLUTSÅLDA! Vad fan har vi gjort, sovit!?! Hur kunde inte vi veta att premiärbiljetterna har släppts? Så sjukt tråkigt.

Dessutom är det en New moon kväll, 4 tim och 30 min. Vad kan möjligtvis hända under dom 4 tim och 30 min?? ÅH:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

assså vafan! nu är jag riktigt sur

Ända sedan jag såg twilight för första gången på bi så har vi sagt att vi MÅSTE se tvåan på premiären. Jag har seriöst räknat ner dagar och varit sjukt insatt. Gick in idag på sf för att kolla läget, och vad tror ni jag får syn på??? JO ATT ALLA JÄVLA PREMIÄR BILJETTER REDAN ÄR SLUTSÅLDA! Vad fan har vi gjort, sovit!?! Hur kunde inte vi veta att premiärbiljetterna har släppts? Så sjukt tråkigt.

Dessutom är det en New moon kväll, 4 tim och 30 min. Vad kan möjligtvis hända under dom 4 tim och 30 min?? ÅH:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0