Vitt vin ♥

Ikväll blir det vin. Jag suktar efter vin. Länge sedan jag drack det och det vattnas lite i munnen när jag tänker på det. Hoppas på en rolig och fin kväll med mina fina vänner, sen blir det hejochhå för mig i två veckor framöver. Iam gonna miss them. Ni vet vem när är!

Jag sov aaaaldeles för länge idag. Vaknade först vid 10 tiden, pigg var jag dessutom, men ville inte tillåta mig själv att vakna så tidigt så jag tvingade mig själv att sova några timmar till. Vaknade för 50 minuter sedan. Yr i huvudet och stressad! Måste tvätta, städa och börja packa lite smått. Har även glömt att köpa nya rakblad, vilket är typ det viktigaste på en solsemester? haha

ajajajajaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Vitt vin ♥

2009-11-27 @ 14:59:33

Ikväll blir det vin. Jag suktar efter vin. Länge sedan jag drack det och det vattnas lite i munnen när jag tänker på det. Hoppas på en rolig och fin kväll med mina fina vänner, sen blir det hejochhå för mig i två veckor framöver. Iam gonna miss them. Ni vet vem när är!

Jag sov aaaaldeles för länge idag. Vaknade först vid 10 tiden, pigg var jag dessutom, men ville inte tillåta mig själv att vakna så tidigt så jag tvingade mig själv att sova några timmar till. Vaknade för 50 minuter sedan. Yr i huvudet och stressad! Måste tvätta, städa och börja packa lite smått. Har även glömt att köpa nya rakblad, vilket är typ det viktigaste på en solsemester? haha

ajajajajaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Vitt vin ♥

Ikväll blir det vin. Jag suktar efter vin. Länge sedan jag drack det och det vattnas lite i munnen när jag tänker på det. Hoppas på en rolig och fin kväll med mina fina vänner, sen blir det hejochhå för mig i två veckor framöver. Iam gonna miss them. Ni vet vem när är!

Jag sov aaaaldeles för länge idag. Vaknade först vid 10 tiden, pigg var jag dessutom, men ville inte tillåta mig själv att vakna så tidigt så jag tvingade mig själv att sova några timmar till. Vaknade för 50 minuter sedan. Yr i huvudet och stressad! Måste tvätta, städa och börja packa lite smått. Har även glömt att köpa nya rakblad, vilket är typ det viktigaste på en solsemester? haha

ajajajajaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0