Vi klarade oss! Haha.

Emma ringde och väckte mig vid halv 11 tiden. Jag hoppade upp från sängen och slägnde in mig i duschen, sen kom hon. Gjorde mig iordning och emma kollade på saker på internet om influensa sprutan. hahah, vi blev nervisboyboy.

Josse skulle också ta sprutan idag så vi körde dit. Skönt att slippa ta bussen i sånt äckligt regnväder. Men det gick bra med att ta sprutan, gick jättefort. Kom in och gick därifrån på 10 min.

Sen körde vi hem hit och jag och emma sov en stund. Vi var rädda att vi skulle hamna på dödsbädden. hohoh, men änsålänge lever vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Vi klarade oss! Haha.

2009-11-09 @ 19:54:50
Emma ringde och väckte mig vid halv 11 tiden. Jag hoppade upp från sängen och slägnde in mig i duschen, sen kom hon. Gjorde mig iordning och emma kollade på saker på internet om influensa sprutan. hahah, vi blev nervisboyboy.

Josse skulle också ta sprutan idag så vi körde dit. Skönt att slippa ta bussen i sånt äckligt regnväder. Men det gick bra med att ta sprutan, gick jättefort. Kom in och gick därifrån på 10 min.

Sen körde vi hem hit och jag och emma sov en stund. Vi var rädda att vi skulle hamna på dödsbädden. hohoh, men änsålänge lever vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Vi klarade oss! Haha.

Emma ringde och väckte mig vid halv 11 tiden. Jag hoppade upp från sängen och slägnde in mig i duschen, sen kom hon. Gjorde mig iordning och emma kollade på saker på internet om influensa sprutan. hahah, vi blev nervisboyboy.

Josse skulle också ta sprutan idag så vi körde dit. Skönt att slippa ta bussen i sånt äckligt regnväder. Men det gick bra med att ta sprutan, gick jättefort. Kom in och gick därifrån på 10 min.

Sen körde vi hem hit och jag och emma sov en stund. Vi var rädda att vi skulle hamna på dödsbädden. hohoh, men änsålänge lever vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0