Välbehövd sömn!

Fick sova några timmar till, vilket verkligen behövdes! Nu är jag på topp igen utan någon jobbig huvudvärk.
Vid 20.00 tiden ska jag möta upp, Julia, Dino och Emil sen blir det inflyttningsfest hos syrran och hennes pojkvän! Emma skulle passa Lisen en stund men hoppas att hon kommer förbi senare, HÖR DU DET EMMA! hahah
Frågan är bara vad man ska ha på sig?! Hatar det problemet, men ska försöka att inte stressa upp mig!

Nu sitter jag och pumpar musik från mina nya underbara hörlurar. LOVE LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Välbehövd sömn!

2009-11-21 @ 16:43:27
Fick sova några timmar till, vilket verkligen behövdes! Nu är jag på topp igen utan någon jobbig huvudvärk.
Vid 20.00 tiden ska jag möta upp, Julia, Dino och Emil sen blir det inflyttningsfest hos syrran och hennes pojkvän! Emma skulle passa Lisen en stund men hoppas att hon kommer förbi senare, HÖR DU DET EMMA! hahah
Frågan är bara vad man ska ha på sig?! Hatar det problemet, men ska försöka att inte stressa upp mig!

Nu sitter jag och pumpar musik från mina nya underbara hörlurar. LOVE LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Välbehövd sömn!

Fick sova några timmar till, vilket verkligen behövdes! Nu är jag på topp igen utan någon jobbig huvudvärk.
Vid 20.00 tiden ska jag möta upp, Julia, Dino och Emil sen blir det inflyttningsfest hos syrran och hennes pojkvän! Emma skulle passa Lisen en stund men hoppas att hon kommer förbi senare, HÖR DU DET EMMA! hahah
Frågan är bara vad man ska ha på sig?! Hatar det problemet, men ska försöka att inte stressa upp mig!

Nu sitter jag och pumpar musik från mina nya underbara hörlurar. LOVE LIFE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0