Ullared

Igår åkte vi ett gäng till ullared! Det började med att vi gick upp klockan halv 7, eller iallafall jag, emil sov vidare en stund den lilla bebben.

Sen blev vi hämtade och sen åkte vi vidare till ullared. Det var sjuuukt mycket folk där, jag klarar inte av när det är så stressigt och mycket folk, och det gjorde inte emil heller. Så det var inget ställe för oss för det slutade bara med att vi små stjaffsade lite om strunt saker haha. Vi blev till och med ihop trägnda när vi fastnade i rulltrappan när en jävla kärring ställde sin kundvagn precis framför så ingen kom förbi. KAOS!
Rätt konstigt att så många gav sig ut i stormen för att shoppa på ullared;)

Men ullared är nog bra om man har flyttat hemifrån osv. Och man ska nog gå helt ensam också. Men nu har jag iallafall sett ullared och det blev lite småköp men inget speciellt, typ smink, underkläder, solkräm osv inför resan!

När vi väl kom hem så blev det nästan sängen direkt. Dödströtta båda två! Imorse gick vi upp tidigt, och sen åkte vi in till malmö. Emil skulle jobba och jag åkte hem och la mig igen direkt i sängen. hoho. wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Ullared

2009-11-19 @ 18:46:09
Igår åkte vi ett gäng till ullared! Det började med att vi gick upp klockan halv 7, eller iallafall jag, emil sov vidare en stund den lilla bebben.

Sen blev vi hämtade och sen åkte vi vidare till ullared. Det var sjuuukt mycket folk där, jag klarar inte av när det är så stressigt och mycket folk, och det gjorde inte emil heller. Så det var inget ställe för oss för det slutade bara med att vi små stjaffsade lite om strunt saker haha. Vi blev till och med ihop trägnda när vi fastnade i rulltrappan när en jävla kärring ställde sin kundvagn precis framför så ingen kom förbi. KAOS!
Rätt konstigt att så många gav sig ut i stormen för att shoppa på ullared;)

Men ullared är nog bra om man har flyttat hemifrån osv. Och man ska nog gå helt ensam också. Men nu har jag iallafall sett ullared och det blev lite småköp men inget speciellt, typ smink, underkläder, solkräm osv inför resan!

När vi väl kom hem så blev det nästan sängen direkt. Dödströtta båda två! Imorse gick vi upp tidigt, och sen åkte vi in till malmö. Emil skulle jobba och jag åkte hem och la mig igen direkt i sängen. hoho. wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Ullared

Igår åkte vi ett gäng till ullared! Det började med att vi gick upp klockan halv 7, eller iallafall jag, emil sov vidare en stund den lilla bebben.

Sen blev vi hämtade och sen åkte vi vidare till ullared. Det var sjuuukt mycket folk där, jag klarar inte av när det är så stressigt och mycket folk, och det gjorde inte emil heller. Så det var inget ställe för oss för det slutade bara med att vi små stjaffsade lite om strunt saker haha. Vi blev till och med ihop trägnda när vi fastnade i rulltrappan när en jävla kärring ställde sin kundvagn precis framför så ingen kom förbi. KAOS!
Rätt konstigt att så många gav sig ut i stormen för att shoppa på ullared;)

Men ullared är nog bra om man har flyttat hemifrån osv. Och man ska nog gå helt ensam också. Men nu har jag iallafall sett ullared och det blev lite småköp men inget speciellt, typ smink, underkläder, solkräm osv inför resan!

När vi väl kom hem så blev det nästan sängen direkt. Dödströtta båda två! Imorse gick vi upp tidigt, och sen åkte vi in till malmö. Emil skulle jobba och jag åkte hem och la mig igen direkt i sängen. hoho. wonderful!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0