Torsdag

Igår hämtade pappa och jag soffan hemma hos emil. Sen blev det att bära upp den till jockes och josses lägenhet! Allt gick superbra, fast det regnade som fasen.

Idag vaknade vi sent, men emil var nästan omöjlig och få upp. Men sen fick mammamadde upp sin bebis, höhöh. Vi gjorde iordning oss, sedan blev det en liten promenad med bellavovven. Efter det gick vi in till stan en liten stund. Emil behövde kolla på badshorts till resan, men det är ju helt omöjligt just nu. Finns bara vinterstuff!

Sen pyste han hemåt och jag gick också hem. Har bara legat här för mig själv en stund, och jissus vad skönt. Ibland behöver man verkligen en ensamtid. Bara ligga och vara.

Har precis kollat på mammas pojkar, vilket är ett sjukt barnsligt och töntigt pogram om jag får säga det själv. Men väldigt underhållande ändå! Nu snart blir det EMA.
Efter det ska jag faktiskt sova! Imorgon blir det att träffa Jullebullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Torsdag

2009-11-05 @ 21:00:01
Igår hämtade pappa och jag soffan hemma hos emil. Sen blev det att bära upp den till jockes och josses lägenhet! Allt gick superbra, fast det regnade som fasen.

Idag vaknade vi sent, men emil var nästan omöjlig och få upp. Men sen fick mammamadde upp sin bebis, höhöh. Vi gjorde iordning oss, sedan blev det en liten promenad med bellavovven. Efter det gick vi in till stan en liten stund. Emil behövde kolla på badshorts till resan, men det är ju helt omöjligt just nu. Finns bara vinterstuff!

Sen pyste han hemåt och jag gick också hem. Har bara legat här för mig själv en stund, och jissus vad skönt. Ibland behöver man verkligen en ensamtid. Bara ligga och vara.

Har precis kollat på mammas pojkar, vilket är ett sjukt barnsligt och töntigt pogram om jag får säga det själv. Men väldigt underhållande ändå! Nu snart blir det EMA.
Efter det ska jag faktiskt sova! Imorgon blir det att träffa Jullebullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Torsdag

Igår hämtade pappa och jag soffan hemma hos emil. Sen blev det att bära upp den till jockes och josses lägenhet! Allt gick superbra, fast det regnade som fasen.

Idag vaknade vi sent, men emil var nästan omöjlig och få upp. Men sen fick mammamadde upp sin bebis, höhöh. Vi gjorde iordning oss, sedan blev det en liten promenad med bellavovven. Efter det gick vi in till stan en liten stund. Emil behövde kolla på badshorts till resan, men det är ju helt omöjligt just nu. Finns bara vinterstuff!

Sen pyste han hemåt och jag gick också hem. Har bara legat här för mig själv en stund, och jissus vad skönt. Ibland behöver man verkligen en ensamtid. Bara ligga och vara.

Har precis kollat på mammas pojkar, vilket är ett sjukt barnsligt och töntigt pogram om jag får säga det själv. Men väldigt underhållande ändå! Nu snart blir det EMA.
Efter det ska jag faktiskt sova! Imorgon blir det att träffa Jullebullen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0