Tjooosan

Nu är man hemma från stan! Mötte upp Julia sedan mötte vi Jojo för att få pengar till bion som vi ska se på söndag. New moon new moon NEW MOOOON!!!!!!!!!! Det blir Jag, Julia, Emma, Linnea och Jojo:D kommer att bli mysigt.

Sen mötte vi upp Emma och Pierre. Det blev en liten fika och kollade runt lite. Nu är jag hemma och har precis städat lite. Snart kommer Julia och Emma så det blir mat och mys. Jullan och emma ville kanske gå ut, men för min del som är fattigare än någonsin får sitta hemma istället. Vill se idol. haha geek. Men seriöst nu innan man ska åka utomlands så gäller det verkligen att lägga undan allting man äger typ, och jag har 16 kr att röra mig på just nu. Verkligen helt underbart. suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjooosan

2009-11-20 @ 19:00:22

Nu är man hemma från stan! Mötte upp Julia sedan mötte vi Jojo för att få pengar till bion som vi ska se på söndag. New moon new moon NEW MOOOON!!!!!!!!!! Det blir Jag, Julia, Emma, Linnea och Jojo:D kommer att bli mysigt.

Sen mötte vi upp Emma och Pierre. Det blev en liten fika och kollade runt lite. Nu är jag hemma och har precis städat lite. Snart kommer Julia och Emma så det blir mat och mys. Jullan och emma ville kanske gå ut, men för min del som är fattigare än någonsin får sitta hemma istället. Vill se idol. haha geek. Men seriöst nu innan man ska åka utomlands så gäller det verkligen att lägga undan allting man äger typ, och jag har 16 kr att röra mig på just nu. Verkligen helt underbart. suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

Tjooosan

Nu är man hemma från stan! Mötte upp Julia sedan mötte vi Jojo för att få pengar till bion som vi ska se på söndag. New moon new moon NEW MOOOON!!!!!!!!!! Det blir Jag, Julia, Emma, Linnea och Jojo:D kommer att bli mysigt.

Sen mötte vi upp Emma och Pierre. Det blev en liten fika och kollade runt lite. Nu är jag hemma och har precis städat lite. Snart kommer Julia och Emma så det blir mat och mys. Jullan och emma ville kanske gå ut, men för min del som är fattigare än någonsin får sitta hemma istället. Vill se idol. haha geek. Men seriöst nu innan man ska åka utomlands så gäller det verkligen att lägga undan allting man äger typ, och jag har 16 kr att röra mig på just nu. Verkligen helt underbart. suck...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0