the hills!

Jag blir så frustrerad!! Varför är The hills avsnitten BARA 21 min?? och nu får jag vänta en hel vecka till för nästa 21 min.

Alla är omänskliga och sjuka i huvudet, förutom audrina. Love her. Kristin är störig och en "manstealer", Brody är dum i huvudet, Jayde är psykobitch, Justin är ett riktigt svin(men snygg), Spencer är nog den mest korkade snubben på jordklotet, Heidi borde förstå att hennes snubbe har förändrat henne till en tönt, Lo är försöker alltid ställa sig in hos alla och Stephenie är faktiskt ändå okej.. Gud vilken geek jag är.


hot hot hot hot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

the hills!

2009-11-11 @ 23:54:46

Jag blir så frustrerad!! Varför är The hills avsnitten BARA 21 min?? och nu får jag vänta en hel vecka till för nästa 21 min.

Alla är omänskliga och sjuka i huvudet, förutom audrina. Love her. Kristin är störig och en "manstealer", Brody är dum i huvudet, Jayde är psykobitch, Justin är ett riktigt svin(men snygg), Spencer är nog den mest korkade snubben på jordklotet, Heidi borde förstå att hennes snubbe har förändrat henne till en tönt, Lo är försöker alltid ställa sig in hos alla och Stephenie är faktiskt ändå okej.. Gud vilken geek jag är.


hot hot hot hot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

the hills!

Jag blir så frustrerad!! Varför är The hills avsnitten BARA 21 min?? och nu får jag vänta en hel vecka till för nästa 21 min.

Alla är omänskliga och sjuka i huvudet, förutom audrina. Love her. Kristin är störig och en "manstealer", Brody är dum i huvudet, Jayde är psykobitch, Justin är ett riktigt svin(men snygg), Spencer är nog den mest korkade snubben på jordklotet, Heidi borde förstå att hennes snubbe har förändrat henne till en tönt, Lo är försöker alltid ställa sig in hos alla och Stephenie är faktiskt ändå okej.. Gud vilken geek jag är.


hot hot hot hot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0