still awake

Nu blir det snart sängen. Eller är redan i sängen men ska snart göra mig "natteklar".
Imorgon ska jag träffa emma och julia. Myspys. saknar dom! Det blir stan, antagligen en liten fika och vi ska hämta ut våra biljetter till TWILIGHT!! womzooom. Så jäkla underbart!
Ser fram emot helgen!

Imorgon blir det kanske laga mat och bara mysa här hemma. Eller så ville dom gå ut, får se hur det blir. På lördag har Josse och Jocke inflyttningsfest, vilket säkert kommer bli roligt! Sen på söndag är det äntligen dags, twilight!!!!!!!! Så jävla länge man har suttit och väntat på att få se tvåan. Äntligen säger jag bara!


Dessutom fick jag reda på en sak för en liten stund sedan som verkligen värmde i hjärtat på något sätt. Jag som har gått och trott saker och ting, och nu fick jag äntligen ett litet svar. Tack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

still awake

2009-11-20 @ 02:01:00
Nu blir det snart sängen. Eller är redan i sängen men ska snart göra mig "natteklar".
Imorgon ska jag träffa emma och julia. Myspys. saknar dom! Det blir stan, antagligen en liten fika och vi ska hämta ut våra biljetter till TWILIGHT!! womzooom. Så jäkla underbart!
Ser fram emot helgen!

Imorgon blir det kanske laga mat och bara mysa här hemma. Eller så ville dom gå ut, får se hur det blir. På lördag har Josse och Jocke inflyttningsfest, vilket säkert kommer bli roligt! Sen på söndag är det äntligen dags, twilight!!!!!!!! Så jävla länge man har suttit och väntat på att få se tvåan. Äntligen säger jag bara!


Dessutom fick jag reda på en sak för en liten stund sedan som verkligen värmde i hjärtat på något sätt. Jag som har gått och trott saker och ting, och nu fick jag äntligen ett litet svar. Tack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

still awake

Nu blir det snart sängen. Eller är redan i sängen men ska snart göra mig "natteklar".
Imorgon ska jag träffa emma och julia. Myspys. saknar dom! Det blir stan, antagligen en liten fika och vi ska hämta ut våra biljetter till TWILIGHT!! womzooom. Så jäkla underbart!
Ser fram emot helgen!

Imorgon blir det kanske laga mat och bara mysa här hemma. Eller så ville dom gå ut, får se hur det blir. På lördag har Josse och Jocke inflyttningsfest, vilket säkert kommer bli roligt! Sen på söndag är det äntligen dags, twilight!!!!!!!! Så jävla länge man har suttit och väntat på att få se tvåan. Äntligen säger jag bara!


Dessutom fick jag reda på en sak för en liten stund sedan som verkligen värmde i hjärtat på något sätt. Jag som har gått och trott saker och ting, och nu fick jag äntligen ett litet svar. Tack:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0