soon flying time

Idag mår jag bra, men är fortfarande lite slö ikroppen. Dessutom får jag min resefeber nu. Känner nervörsiteten i magen. Ska ju flyga imorgon. USCH!
Det är inte bara flygningen som skrämmer mig, utan det är allt som hör till. Stressa till flygplatsen. Få flygbiljetterna, lämna in väskorna. Och sen gå igen PIPKONTROLLEN! Jag absolut hatar det!

Planerar alltid innan vad jag ska ha på mig så att resken är liten att det piper när jag går igenom den där grejjen. Tar av mig alla smycken, inget skärp och letar igenom hela min handväska för att vara säker på att jag just tömde den på allt som kunde vara förbjudet. Tänk om det bara råkade ligga en kniv i väskan liksom (haha inte för att det är en stor chans att det just gör det) Men jag vill ju inte gå igenom massa skit bara för att jag glömnde ta bort den. Vet inte hur många tändare jag har slägnt bara för att jag tror att det gör mig att se ut som en terorist om jag nu har kvar den i väsklan!
Nej jag är en jobbig människa när jag ska flyga.

Ska försöka packa lite ikväll. Sen ska jag träffa julia antagligen. Åker inte förens sent imorgon kväll, så hinner packa lite då också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Thoughts, Feelings and Emotions -

soon flying time

2009-11-11 @ 15:36:54
Idag mår jag bra, men är fortfarande lite slö ikroppen. Dessutom får jag min resefeber nu. Känner nervörsiteten i magen. Ska ju flyga imorgon. USCH!
Det är inte bara flygningen som skrämmer mig, utan det är allt som hör till. Stressa till flygplatsen. Få flygbiljetterna, lämna in väskorna. Och sen gå igen PIPKONTROLLEN! Jag absolut hatar det!

Planerar alltid innan vad jag ska ha på mig så att resken är liten att det piper när jag går igenom den där grejjen. Tar av mig alla smycken, inget skärp och letar igenom hela min handväska för att vara säker på att jag just tömde den på allt som kunde vara förbjudet. Tänk om det bara råkade ligga en kniv i väskan liksom (haha inte för att det är en stor chans att det just gör det) Men jag vill ju inte gå igenom massa skit bara för att jag glömnde ta bort den. Vet inte hur många tändare jag har slägnt bara för att jag tror att det gör mig att se ut som en terorist om jag nu har kvar den i väsklan!
Nej jag är en jobbig människa när jag ska flyga.

Ska försöka packa lite ikväll. Sen ska jag träffa julia antagligen. Åker inte förens sent imorgon kväll, så hinner packa lite då också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Thoughts, Feelings and Emotions -

soon flying time

Idag mår jag bra, men är fortfarande lite slö ikroppen. Dessutom får jag min resefeber nu. Känner nervörsiteten i magen. Ska ju flyga imorgon. USCH!
Det är inte bara flygningen som skrämmer mig, utan det är allt som hör till. Stressa till flygplatsen. Få flygbiljetterna, lämna in väskorna. Och sen gå igen PIPKONTROLLEN! Jag absolut hatar det!

Planerar alltid innan vad jag ska ha på mig så att resken är liten att det piper när jag går igenom den där grejjen. Tar av mig alla smycken, inget skärp och letar igenom hela min handväska för att vara säker på att jag just tömde den på allt som kunde vara förbjudet. Tänk om det bara råkade ligga en kniv i väskan liksom (haha inte för att det är en stor chans att det just gör det) Men jag vill ju inte gå igenom massa skit bara för att jag glömnde ta bort den. Vet inte hur många tändare jag har slägnt bara för att jag tror att det gör mig att se ut som en terorist om jag nu har kvar den i väsklan!
Nej jag är en jobbig människa när jag ska flyga.

Ska försöka packa lite ikväll. Sen ska jag träffa julia antagligen. Åker inte förens sent imorgon kväll, så hinner packa lite då också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0